Vrednota |
Kako jo lahko razumemo |
Spoštovanje |
Spodbujanje spoštljivega odnosa do šole in zaposlenih pri učencih.
Spodujanje spoštljivega odnosa do učencev, staršev in drugih pri zaposlenih.
Prepričanje, da si vsi v organizaciji zaslužijo spoštljiv odnos. |
Spoštovanje otrok |
Spoštovanje otrok.
Ljubezniv odnos do vseh otrok.
Skrb za dobrobit otrok. |
Spoštovanje virov dohodkov |
Spoštovanje vseh možnih virov dohodkov.
Spoznanje, da je materialno stanje šole osnova za uspešno delovanje. |
Spoznavanje resnice |
Iskanje globljih resnic.
Spodbujanje radovednosti pri učencih, ki vodi k novim spoznanjem. |
Spoznavanje samega sebe |
Spodbujanje samospoznavanja.
Zavedanje, da je poznavanje samega sebe osnova za učinkovito delovanje. |
Sprejemanje izzivov |
Iskanje mej, ki nas omejujejo, njihovo izzivanje.
Nenehno iskanje možnosti za napredovanje. |
Stabilnost |
Skrb za stabilno in varno okolje za zaposlene.
Skrb za stabilno in varno okolje za učence. |
Strpnost |
Strpen odnos do vsake vrste drugačnosti.
Sprejemanje in spoštovanje razlik.
Spodbujanje strpnih medosebnih odnosov. |
Svoboda |
Spodbujanje svobodne možnosti odločanja in izbire.
Skrb za možnost svobodnega oblikovanja in izražanja mnenj in prepričanj. |
Širokomiselnost |
Sprejemanje različnih stališč in mnenj. |
Šport in rekreacija |
Spodbujanje športnega udejstvovanja vseh v organizaciji.
Skrb za zdravo telo.
Skrb za gibanje. |
Tekmovalnost |
Spodbujanje želje po prekašanju in preseganju drugih.
Spodbujanje želje po visokih dosežkih.
Primarjanje posameznikov.
Spodbujanje želje po tem, da si najboljši. |
Tovarištvo in solidarnost |
Spodbujanje sodelovanja na vseh nivojih organizacije.
Spodbujanje pristnih prijateljskih odnosov v organizaciji.
Spodbujanje solidarnosti in medsebojne pomoči pri reševanju problemov. |
Tradicija |
Spoštovanje obstoječih navad in ustaljenih načinov dela, ravnanja. |
Učenci |
Zavedanje, da so učenci središče vsega kar počnemo.
Želja po najboljšem vzgojno-izobraževalnem delu za naše učence.
Skrb za dobrobit učencev.
Skrb za osebnostni, intelektualni in socialni razvoj učencev.
Skrb za zadovoljevanje potreb vseh učencev. |
Učenje |
Zavest, da je učenje temelj uspešnega življenja.
Spodbujanje pozitivnega odnosa do učenja pri vseh v organizaciji. |
Učinkovitost |
Spodbujanje učinkovitega dela.
Skrb za učinkovito rabo sredstev, časa in energije. |
Ugled poklica in dela |
Pozitiven odnos do lastnega poklica in dela.
Skrb za širši ugled pedagoškega poklica in dela. |
Ugodna klima |
Ugodna klima za učenje.
Ugodna klima za dobro počutje zaposlenih v organizaciji.
Zagotavljanje ustreznih pogojev za dobro počutje vseh v organizaciji.
Želja ustvariti okolje, v katerega bodo vsi radi prihajali. |
Ustvarjalnost |
Spodbujanje iskanja različnih poti za reševanje problemov.
Spodbujanje izvirnega mišljenja.
Nesiljenje v kalupe.
Iskanje najboljših poti za uporabo zaupanih virov. |
Varnost in neogroženost |
Skrb za varnost vseh v organizaciji.
Odstranjevanje vsega kar bi lahko kakorkoli ogrožalo kogarkoli. |
Vera v boga |
Zaupanje v Boga.
Spodbujanje pozitivnega odnosa vseh v organizaciji do religije. |
Vodenje |
Skrb za jasno in odločno vodenje.
Zagotavljanje jasnega vodenja, ki usmerja ljudi v organizaciji in ne dopušča dvoumnosti in nejasnosti. |
Vseživljenjsko učenje |
Zavedanje, da se učimo vse življenje.
Zavedanje, da je vseživljenjsko učenje nujno potrebno za osebno in poklicno rast. |
Vztrajnost |
Spodbujanje vztrajnosti.
Spodbujanje vseh v organizaciji, da vztrajajo v svojih naporih.
Vztrajanje pri zasledovanju zastavljenih cilje.
Zavedanje, da en neuspeh še ne pomeni poloma. |
Zadovoljstvo |
Skrb za notranje zadovoljstvo vseh zaposlenih.
Skrb za notranje zadovoljstvo učencev.
Skrb za zadovoljstvo vseh ljudi z delom organizacije.
Želja ustvariti okolje, v katerega bodo vsi radi prihajali.
Skrb za dobro razpoloženje vseh v organizaciji. |
Zanesljivost |
Zavest, da je treba svoje dolžnosti opravljati zanesljivo in dosledno.
Zavest, da je vsak za svoje delo odgovoren sodelavcem, vodstvu in skupnosti.
Spodbujanje zanesljivosti na vseh nivojih organizacije in pri vseh ravnanjih. |
Zanimanje za delo |
Spodbujanje pozitivnega odnosa do dela, ki ga opravljajo zaposleni.
Spodbujanje poziotivnega odnosa do zadolžitev in učenja pri učencih. |
Zaupanje |
Spoznanje, da se lahko zanesemo na druge.
Spoznanje, da je zaupanje temelj dobrih medosebnih odnosov v organizaciji.
Prepoznavanje potreb vseh v organizaciji in skrb zanje.
Spodbujanje odprte in odkrite komunikacije med vsemi v organizaciji, ki ustvarja zaupljivo vzdušje. |
Zdravje |
Spoznanje, da je zdravje dragocena dobrina.
Skrb za zdravje. |
Zdravo življenje |
Zdrava hrana in pijača.
Skrb za zdravje.
Telesna aktivnost. |
Zgled |
Upoštevanje spoznanja, da se otroci zgledujejo po odraslih.
Skrb za to, da smo s svojimi dejanji in vrednotami pozitivni zgled za učence in druge ljudi. |
Znanje |
Zavest, da je znanje ključ do uspeha v življenju.
Zavedanje, da moramo pri ljudeh iskati znanje, ne neznanja.
Spoštovanje iskanja intelektualnih izzivov, novih zamisli, resnice in razumevanja. |
Zvestoba |
Spodbujanje zvestobe zaposlenih do organizacije.
Spodbujanje zvestobe učencev do šole. |