|
|
|
|
|
Ključ do učinkovitosti podjetja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vrednote, poslanstvo, vizija v podjetju
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 člankov
|
|
|
|
|
|
|
|
23 člankov
|
|
|
|
|
|
|
|
19 člankov
|
|
|
|
|
|
|
|
31 člankov
|
|
|
|
|
|
Zadovoljstvo in zvestoba potrošnikov
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 člankov
|
|
|
|
|
|
|
|
28 člankov
|
|
|
|
|
|
|
|
21 člankov
|
|
|
|
|
|
|
|
38 člankov
|
|
|
|
|
|
|
|
20 člankov
|
|
|
|
|
|
Psihologija in vodenje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
41 člankov
|
|
|
|
|
|
|
|
9 člankov
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristijan Musek Lešnik
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Organizacijske vrednote
Kako do jasnih organizacijskih vrednot v podjetju
Avtor: dr. Kristijan Musek Lešnik
Število strani: 75
Vezava: žična spirala; utrjena platnica
Izid: oktober 2007
Cena: 20.00 EUR + DDV
|
Podjetja ne ponujajo golih izdelkov, storitev in delovnih mest; skupaj z njimi, hote ali nezavedno, ponujajo določene vrednote, identitete, zgodbe ...
Te identitete ali zgodbe lahko pri vedno bolj zahtevni in izbirčni delovni sili in potrošnikih lahko pomenijo dejavnik, ki pri odločanju med različnimi ponudbami, ali različnimi ravnanji, odločilno prevesi tehtnico. Vendar je s temi »mehkimi« vprašanji v podjetjih dosti težje upravljati kot z bolj merljivimi in obvladljivimi »trdimi« vidiki, podatki, denarjem, rezultati.
Težko si je zamisliti bolj »mehko« in izmuzljivo vsebino kot je vprašanje vrednot. Podjetje, ki hoče polno izkoristiti potencial, ki ga omogoča ta »mehka« vsebina, ne more kar tako upravljati z njo: najprej mora zelo dobro poznati in razumeti svojo identiteto, identiteto svojih znamk, vrednote in druge dejavnike, ki se prepletajo v vseh notranjih procesih in se izražajo navzven. To razumevanje omogoča najti sinergije, ki vodijo naprej in navzgor; in zavreči »maligne« elemente, ki vlečejo nazaj in dol.
Nekaj drži kot pribito: vzponi in padci podjetij in blagovnih znamk so dosti bolj povezani z njihovo identiteto in vrednotami, kot si navadno predstavljamo. Vendar pri teh vprašanjih ni bližnjic: bolje kot jih podjetje in management razume, bolje lahko upravlja z njimi, in več lahko doseže z njihovo pomočjo.
|
Vzorčne strani
(s klikom na sliko se odpre vzorčna stran v .pdf formatu)
O avtorju
Kristijan Musek Lešnik je docent za področje Psihologija v managementu na Fakulteti za management v Kopru, kjer predava na dodiplomskem in podiplomskem študiju. Poleg tega je predavatelj na Mednarodni fakulteti za družbene in poslovne študije v Celju. Od leta 2006 svoje izobraževalno, svetovalno in raziskovalno delo združuje pod znamko IPSOS.
Kristijan Musek Lešnik se kot psiholog že več kot 15 let ukvarja z vodenjem in vedenjem ljudi v podjetjih, organizacijah in zavodih. V tem času je kot raziskovalec, predavatelj, svetovalec in avtor, ter kot član in vodja številnih projektnih skupin zbiral izkušnje na različnih področjih psihološkega “življenja” podjetij, organizacij, in njihovih ljudi: zaposlenih, potrošnikov, uporabnikov. Njegova najljubša področja so vodenje in vedenje organizacij, skupin in ljudi; psihološki vidiki ravnanja z ljudmi; psihologija potrošnika; psihologija osebnosti; psihologija motivacije in čustev; psihologija komuniciranja. Pri tem se osredotoča predvsem na “mehke” plati življenja in delovanja podjetij in organizacij. Na področja, ki so v podjetjih velikokrat nehote potisnjena v ozadje, čeprav se lahko prav v njih skrivajo tiste rešitve, ki jih podjetja in managerji neuspešno iščejo na drugih področjih.
V zadnjih desetih letih je napisal štiri obsežne strokovne knjige, petindvajset strokovnih priročnikov in pet poljudno-izobraževalnih slikanic. Poleg tega je prevedel ali sodeloval pri prevodih več kot 25 drugih knjig. Na spletni strani www.ipsos.si je med drugim objavljenih več kot 280 njegovih strokovnih člankov s področja vedenja in vodenja podjetij, ravnanja z ljudmi, psihologije potrošnika in drugih področij.
Vsebina / kazalo
PREDGOVOR K ZBIRKI “TEMELJI UČINKOVITOSTI PODJETJA”
UVOD K ZBIRKI PRIROČNIKOV
Zveza med poslanstvom, vrednotami, vizijo in uspešnostjo
VREDNOTE V PODJETJU - VREDNOTE PODJETJA
KAJ SO VREDNOTE?
VREDNOTE PODJETJA SO ODRAZ VREDNOT NJEGOVIH LJUDI IN NJIHOV KAŽIPOT
Ali sploh lahko govorimo o vrednotah podjetja?
Kaj pomenijo vrednote za podjetje?
Kako do jasnih organizacijskih vrednot?
Pomen široke razprave
Zakaj podjetje rabi »skupne« vrednote?
Organizacijske vrednote in »enoumje«
ZNAČILNOSTI IN VRSTE VREDNOT
Sistemi vrednot in vrednotne kategorije
Delovne vrednote
KAKO »DELUJEJO« VREDNOTE?
Vrednote kot kažipoti
Vrednote namesto pravil in zapovedi
Ujemanje vrednot med posameznikom in podjetjem
Konflikt vrednot
Implicitne (nezavedne) in javne vrednote
Kako nastajajo vrednote, kako se spreminjajo, zakaj se razlikujejo?
RAZISKOVANJE, UGOTAVLJANJE, PREPOZNAVANJE ORGANIZACIJSKIH VREDNOT
Pristopi k prepoznavanju organizacijskih vrednot
Tehnike raziskovanja organizacijskih vrednot
Ocenjevanje z ocenjevalno lestvico
Razvrščanje po pomembnosti
Izločanje
Koliko vrednot naj bo na seznamu?
Katere vrednote naj bodo na seznamu?
Vedenja, ki izražajo vrednote
ZAPISOVANJE ORGANIZACIJSKIH VREDNOT
PAST »DVOJNE MORALE«
VAJE, IDEJE ZA RAZPRAVO
LITERATURA - VIRI
|
|
|
|
|