POGLED NAVZNOTER IN NAPREJ
Kam usmeriti razmišljanje o identiteti in prihodnosti podjetja?
Dve nasprotujoči si potrebi
Ključna vprašanja za razpravo
Načini razpravljanja o identiteti in prihodnosti
KAJ JE POSLANSTVO, KAJ SO VREDNOTE, KAJ JE VIZIJA IN NEKATERI SORODNI POJMI?
Kaj je poslanstvo? Kaj vrednote? Kaj vizija?
Vrednote
Poslanstvo
Vizija
Kako se razlikujeta poslanstvo in vizija?
Strategija in cilji
Drugi pojmi
Miti
Implicitne opredelitve (razumevanja) uspešnosti
Predpostavke
Prepričanja
Implicitne norme
ALI RAZMIŠLJANJE O VREDNOTAH, POSLANSTVU, VIZIJI VPLIVA NA USPEŠNOST, UČINKOVITOST?
Kaj pravijo »trdi« podatki in raziskave?
Zakaj razmišljanje o vrednotah, poslanstvu in viziji vpliva na uspešnost in učinkovitost?
FUNKCIJA VREDNOT, POSLANSTVA IN VIZIJE V PODJETJU
Vrednote in poslanstvo kot jedro identitete podjetja
Vrednote, poslanstvo, vizija: korenine in kompas podjetja
Vrednote, poslanstvo in vizija kot dejavnik upravljanja odnosov s potrošniki (CRM)
Vrednote, poslanstvo in vizija kot dejavnik integriranih marketinških komunikacij (IMC)
RAZPRAVA O VREDNOTAH, POSLANSTVU IN VIZIJI - KDO? KDAJ? KAKO?
Vodenje razprave
Kdaj in kako začeti razpravo?
ZAPISOVANJE VREDNOT, POSLANSTVA IN VIZIJE
Funkcija zapisanih izjav o vrednotah, poslanstvu, viziji
Poslanstvo, vrednote in vizija kot ključni elementi strateškega načrtovanja
Primerni pogoji za razpravo o identiteti in prihodnosti podjetja
Zavest
Volja
Znanje
Zmožnost ukrepati
Zakaj nekateri zapisi vrednot, poslanstva, vizij ne delujejo?
Omejenost na pojmovanja posameznikov ali manjših skupin
Statičnost
Premočrtnost in togost
NAJPOGOSTEJŠE OVIRE ZA RAZPRAVO O VREDNOTAH, POSLANSTVU IN VIZIJI
Kaj vpliva na stališča in odnos do razprave?
Razprava pomeni začetek procesa spreminjanja podjetja
Poglobljena razprava zahteva vključenost
Razpravi morajo slediti dejanja
Ko razprava zdrsne iz tirnic, jo je težko utiriti nazaj
Razmišljanje o identiteti in prihodnosti je povezano z učenjem
Najpogostejše ovire
Pomanjkanje časa
Strah pred novim neznanim tveganjem
Različne prestave
Ločevanje pomembnega in postranskega
Ločevanje celostnega in lokalnega
Zvestoba »starim načinom«
Občutki nepripadnosti, odrinjenosti, nemoči, obupa
Zmedenost glede vlog
Najpogostejša tveganja
POZNAMO VREDNOTE, RAZUMEMO POSLANSTVO, IMAMO VIZIJO KAJ ZDAJ?
Poenotenje vrednot, poslanstva in vizije poveže preteklost, sedanjost in prihodnost
Življenje z vizijo
Gre za proces, ne zgolj izjavo
Pomen podrobnosti
Vloga vodenja in vodij
Vizija je notranja izkušnja
Zastarela vizija je največja ovira razvoju
Razlika med trenutno stvarnostjo in želeno prihodnostjo sproža napetost
Pomen preteklosti
Uresničevanje vizije je »potovanje«
In ko podjetje doseže vizijo?
Doživetje trenutka - izogibanje evforiji
Razumevanje prožnosti vizije
Ni važno le priti gor, ampak tudi ostati (kar je velikokrat dosti težje) tam
Trajna nedosegljivost ali obnavljanje vizije
Kaj o razpravi o vrednotah, poslanstvu in viziji menijo tisti, ki so jo »preživeli«?
Poenotenje in osmišljanje
Spoštovanje
Soodvisnost
Ustvarjalnost
Predanost