|
|
|
|
|
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Materiali in članki za ravnatelje in vodje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Več o portalu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nazaj na prvo stran
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pošlji e-sporočilo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lestvica barv
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
Pripomočki
|
|
|
|
|
|
Dodatne potrebščine
|
|
|
- drugi predmeti različnih barv
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Opis projekta
|
|
|
- Pripravite barvni papir.
- Z otroki se pogovorite o vsaki barvi posebej. Kako se imenuje, ali je otrokom všeč ali ne, kateri predmeti, ki jih pogosto uporabljajo so takšne barve ipd.
- Otroci naj naredijo lestvico barv od tiste, ki jim je najbolj všeč, do tiste, ki jim je najmanj všeč (število barv, ki jih razporejajo, prilagodite starosti otrok). Otroci naj pojasnijo, zakaj so barve razporedili na tak način.
|
|
|
Različice projekta
|
|
|
- Otroci lahko lestvice barv sestavljajo bodisi vsak posebej, bodisi v manjših skupinah (parih, trojkah, četverkah), bodisi v večji skupini. Najboljše rezultate in najbolj kakovostno razpravo dosežete, če otroci delajo najprej v manjši skupini s konsenzom sestavijo lestvico svoje skupine, potem pa v večji skupini primerjajo svoje lestvice in skušajo najti razloge za morebitne razlike.
- Namesto barvnega papirja lahko uporabite različne druge barvne predmete.
- Projekt lahko popestrite tako, da na tablo ali velik list papirja naredite veliko tabelo najljubših barv.
- Otroci naj narišejo risbe in pri tem uporabljajo le tri najljubše barve. So te risbe enako pestre kot tiste, pri katerih uporabljajo vse barve?
|
|
|
Teme za razgovor, ki ga vodi učitelj/ica, vzgojitelj/ica
|
|
|
- Obstaja množica različnih barv, ki jih povezujemo s svojimi izkušnjami. Tiste, ki jih povezujemo s prijetnimi doživetji, so nam bolj pri srcu kot tiste, ki nas spomnijo na neprijetne dogodke. Ker imamo različne izkušnje, lahko vsak od nas različno ocenjuje posamezne barve.
- Otroci naj skušajo pojasniti, zakaj je nekomu ena barva lahko bolj všeč kot druga?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Razvoj otrok in mladostnikov
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Izbrane misli
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
© dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007
Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007. Naročniki lahko neomejeno uporabljajo, tiskajo in razmnožujejo vsebino portala. Spreminjanje vsebine ni dovoljeno.
|
|