|
|
|
|
|
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Materiali in članki za ravnatelje in vodje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Več o portalu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nazaj na prvo stran
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pošlji e-sporočilo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Primerjave barv
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
Pripomočki
|
|
|
- papir v različnih barvah
- kopije delovnega lista »Primerjave barv«
|
|
|
|
|
|
Dodatne potrebščine
|
|
|
- drugi predmeti različnih barv
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Opis projekta
|
|
|
- Pripravite barvni papir.
- Z otroki se pogovorite o barvah. Kako se imenujejo, ali so otrokom všeč ali ne, kateri predmeti, ki jih pogosto uporabljajo so določene barve ipd.
- Otroci naj primerjajo pare posameznih barv in v vsakem paru izberejo tisto, ki jim je najbolj všeč.
- Otroci naj pobarvajo ustrezna polja tabele na delovnem listu »Primerjave barv« ali nanje nalepijo barvne papirčke.
|
|
|
Različice projekta
|
|
|
- Otroci lahko lestvice barv sestavljajo bodisi vsak posebej, bodisi v manjših skupinah (parih, trojkah, četverkah), bodisi v večji skupini. Najboljše rezultate in najbolj kakovostno razpravo dosežete, če otroci delajo najprej v manjši skupini s konsenzom sestavijo lestvico svoje skupine, potem pa v večji skupini primerjajo svoje lestvice in skušajo najti razloge za morebitne razlike.
- Namesto barvnega papirja lahko uporabite različne druge barvne predmete.
- Projekt lahko popestrite tako, da na tablo ali velik list papirja izdelate tabelo najljubših barv.
- Vsak otrok lahko na listu papirja ustvari kolaž iz svojih bolj in manj priljubljenih barv, ali pa zgolj iz najljubših.
|
|
|
Teme za razgovor, ki ga vodi učitelj/ica, vzgojitelj/ica
|
|
|
- Barve vedno povezujemo s svojimi izkušnjami. Tiste, ki jih povezujemo s prijetnimi doživetji, so nam bolj pri srcu kot tiste, ki nas spomnijo na neprijetne dogodke. Ker imamo različne izkušnje, lahko vsak od nas različno ocenjuje posamezne barve.
- Otroci naj skušajo pojasniti, zakaj je nekomu ena barva lahko bolj všeč kot druga?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Razvoj otrok in mladostnikov
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Izbrane misli
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
© dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007
Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007. Naročniki lahko neomejeno uporabljajo, tiskajo in razmnožujejo vsebino portala. Spreminjanje vsebine ni dovoljeno.
|
|