|
|
|
|
|
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Materiali in članki za ravnatelje in vodje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Več o portalu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nazaj na prvo stran
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pošlji e-sporočilo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pripomočki
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Opis projekta
|
|
|
- Z otroki se pogovorite o tem, zakaj je vsak izmed čutov tako pomemben in kaj nam pomaga vedeti o svetu, ki nas obdaja.
- Otroci naj razmišljajo o tem, kako bi čutili svet okrog sebe, če bi imeli okvarjenega katerega od čutov ali če ga sploh ne bi imeli?
- Otroci naj razmišljajo o tem, koliko bolj bi se morali zanašati na druge čute, če na primer ne bi videli. Prevežite jim oči za določen čas (tega določite primerno starosti otrok), ko ta preteče, naj poročajo o svojih izkušnjah. Drugim otrokom za določen čas s čepki iz vate zamašite ušesa ali nos. Tudi oni naj poročajo o svojih izkušnjah. najbolje je, če vsak otrok doživi vsako od teh izkušenj.
|
|
|
Teme za razgovor, ki ga vodi učitelj/ica, vzgojitelj/ica
|
|
|
- Z otroki se pogovorite o tem, ali poznajo koga, ki ima okvarjen vid, sluh, ali drug čut.
- V skupino ali razred povabite nekoga, ki ima okvarjen vid ali sluh, ki otrokom predstavi svoje življenje s to težavo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Razvoj otrok in mladostnikov
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Izbrane misli
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
© dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007
Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007. Naročniki lahko neomejeno uporabljajo, tiskajo in razmnožujejo vsebino portala. Spreminjanje vsebine ni dovoljeno.
|
|