abc.viz
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
Materiali in članki za ravnatelje in vodje
Več o portalu
Nazaj na prvo stran
Pošlji e-sporočilo



Pogovarjanje o problemih


vrtec
1. triletje OŠ
2. triletje OŠ
3. triletje OŠ
srednja šola

Povezava na delovni list v .pdf formatu
DELOVNA LISTA - ločena lista za fante in dekleta



Namen - cilj delavnice


Spodbujanje razmišljanja o pomenu konstruktivnega reševanja problemov s pogovorom.



Vloga voditelja delavnice


Usmerjanje učencev k razmišljanju o pomenu konstruktivnega reševanja problemov s pogovorom; spodbujanje razprave.



Navodila za otroke / učence / mladostnike


Večina med nami ima kakšno težavo ali problem, o katerem ne želi govoriti. Nekateri ne želijo govoriti o tem, da je v družini veliko prepirov. Nekateri ne želijo govoriti o tem, da se drugi spravljajo na njih in jih ustrahujejo. Nekateri ne želijo govoriti o čem neprijetnem ali slabem, kar so naredili. Nekateri ne želijo govoriti o tem, da niso zadovoljni sami s sabo ali s tem, kakšni so. Včasih lahko pri tem pomaga, da napišemo nekatere od teh stvari na list papirja, ki ga ne kažemo drugim, vendar pa razmislimo, če poznamo kakšno osebo, s katero bi se lahko pogovorili o teh problemih in težavah.

Stvari, o katerih lahko govorim brez ovir:

Stvari, o katerih težko govorim:

S kom, ki mu zaupam, bi se lahko pogovoril-a o teh stvareh:

Razvoj otrok in mladostnikov
Izbrane misli
Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
© dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007

Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007. Naročniki lahko neomejeno uporabljajo, tiskajo in razmnožujejo vsebino portala. Spreminjanje vsebine ni dovoljeno.