abc.viz
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
Materiali in članki za ravnatelje in vodje
Več o portalu
Nazaj na prvo stran
Pošlji e-sporočilo



Vprašalnik o razredu


vrtec
1. triletje OŠ
2. triletje OŠ
3. triletje OŠ
srednja šola

Povezava na delovni list v .pdf formatu
DELOVNI LIST



Namen - cilj delavnice


Razmišljanje o razredu in odnosih v njem.



Vloga voditelja delavnice


Usmerjanje učencev k razmišljanju o razredu in odnosih v njem; spodbujanje razprave.



Navodila za otroke / učence / mladostnike


Navodila za učitelje

Izpolnite ta vprašalnik skupaj z učenci večkrat v šolskem letu. Spremljajte spremembe med različnimi »ocenjevalnimi obdobji«. Zabeležite posebne pripombe učencev pri posameznih področjih.

Razprave v razredu so v glavnem prijateljske in spoštljive.

V razredu ni omalovaževanja in norčevanja.

V razredu ni nasilništva.

Če ima kdo v razredu problem, mu sošolci in sošolke pomagajo.

V razredu vsi skrbijo za lastnino in stvari – svoje, od drugih in šolske.

Člani razreda so med sabo in do učiteljev resnicoljubni.

Vsi v razredu sodelujejo s sošolci in sošolkami, in z učitelji.

V razredu nihče ni osamljen ali zapostavljen.

V razredu nihče ni brez podpore in pomoči, kadar jo rabi.

Člani razreda vedo veliko drug o drugem.

Ko v razredu nastane kakšna skupina, je odprta za vse sošolke in sošolce.

Med odmori ima vsak družbo za pogovor in igro.

Učenci in učitelji drugih razredov nimajo težav z učenci iz našega razreda.

Razvoj otrok in mladostnikov
Izbrane misli
Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
© dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007

Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007. Naročniki lahko neomejeno uporabljajo, tiskajo in razmnožujejo vsebino portala. Spreminjanje vsebine ni dovoljeno.