abc.viz
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
Materiali in članki za ravnatelje in vodje
Več o portalu
Nazaj na prvo stran
Pošlji e-sporočilo



Kako bi se počutil - kako bi se počutila


vrtec
1. triletje OŠ
2. triletje OŠ
3. triletje OŠ
srednja šola

Povezava na delovni list v .pdf formatu
DELOVNI LIST



Namen - cilj delavnice


Otroci razmišljajo o čustvih in občutkih, ki jih izzovejo različne okoliščine in dogodki.



Vloga voditelja delavnice


Usmerjanje otrok k razmišljanju o čustvih in občutkih, o tem, kaj izzove naša čustva in kako jih izražamo; spodbujanje razprave.



Navodila za otroke / učence / mladostnike


Za vsako od naslednjih zgodb izberi eno čustvo in povej, kako se počuti otrok v zgodbi.

Na igrišču se Jaka in Tina igrata z novimi igračami. Matej stoji zadaj in ju opazuje, ker nima enakih igrač, da bi se igral z njima. Kako se počuti Matej?

Teta je prinesla Janezu darilo za rojstni dan. Kako se počuti Janez?

Mamica in Teja sta pospremili očka na letališče, ker gre očka na dolgo službeno pot v drugo državo. Kako se počuti Teja?

Matic je ravnokar dokončal svoj grad iz peska, ko je mimo pritekel starejši fant in mu ga podrl. Kako se počuti Matic?

Babica je prišla na obisk in objela Metko. Kako se počuti Metka?

Razred je šel na šolski izlet. Ker je čas za malico, otroci sedijo v travi in malicajo. Samo Saška se je usedla drugam in je sama. Kako se počuti Saška?

Razvoj otrok in mladostnikov
Izbrane misli
Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
© dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007

Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007. Naročniki lahko neomejeno uporabljajo, tiskajo in razmnožujejo vsebino portala. Spreminjanje vsebine ni dovoljeno.