abc.viz
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
Materiali in članki za ravnatelje in vodje
Več o portalu
Nazaj na prvo stran
Pošlji e-sporočilo



Kako bi se počutil - kako bi se počutila


vrtec
1. triletje OŠ
2. triletje OŠ
3. triletje OŠ
srednja šola

Povezava na delovni list v .pdf formatu
DELOVNI LIST



Namen - cilj delavnice


Otroci razmišljajo o dogodkih in stvareh, ki sprožijo različna čustva, o tem, katera čustva so primerna kakšni situaciji.



Vloga voditelja delavnice


Usmerjanje otrok k razmišljanju o dogodkih in stvareh, ki sprožijo različna čustva; spodbujanje razprave.



Navodila za otroke / učence / mladostnike


Matejevi prijatelji se nočejo igrati z njim. Obkroži besede, ki opisujejo Matejeve občutke in čustva.

osamljen

ljubosumen

nesrečen

nezadovoljen

navdušen

jezen

žalosten

vznemirjen

vesel

razburjen

Katkina muca je poginila. Obkroži besede, ki opisujejo Katkine občutke in čustva.

osamljena

ljubosumna

nesrečna

nezadovoljena

navdušena

jezna

žalostna

vznemirjena

vesela

razburjena

Matejina babica, ki živi v drugem kraju, bo prišla na obisk. Napiši 5 besed, ki opisujejo Matejina čustva in občutke.

Miha je povabljen na zabavo za rojstni dan k prijatelju. Napiši 5 besed, ki opisujejo Mihova čustva in občutke.

Razvoj otrok in mladostnikov
Izbrane misli
Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
© dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007

Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007. Naročniki lahko neomejeno uporabljajo, tiskajo in razmnožujejo vsebino portala. Spreminjanje vsebine ni dovoljeno.