|
|
Kako jo lahko razumemo
|
|
|
Spodbujanje zdravega telesnega razvoja učencev.
Spodbujanje skrbi za telesno kondicijo zaposlenih.
|
|
|
Želja učencev po pridobivanju znanja in uspešnosti.
Želja zaposlenih, da dosegajo poklicne in osebne uspehe, in tudi da dvigujejo uspešnost organizacije.
Želja zaposlenih in učencev po napredovanju.
|
Avtonomnost, samostojnost
|
Svobodno odločanje posameznikov in organizacije.
Možnost samostojnega sprejemanja odločitev.
Možnost neodvisnega razmišljanja in ravnanja.
|
|
|
Sposobnost uspešnega reševanja problemov.
Sposobnost prilagajanja različnim situacijam.
|
|
|
Sposobnost obvladovanja čustvenih vzgibov.
Sposobnost uravnavanja medosebnih odnosov.
Poznavanje svojih čustev.
Prepoznavanje čustev drugih.
|
|
|
Pozitiven odnos do dela.
Pripravljenost vlagati napor in čas v delo.
Spodbujanje delavnosti pri učencih z zadolžitvami in nalogami.
|
|
|
Zavest, da je naše delo pomembno.
Zavest, da s svojim delom uresničujemo pomembno poslanstvo.
Iskanje (in najdenje) zadovoljstva v delu.
|
|
|
Primerno veliki in opremljeni delovni prostori.
Urejeni, čisti delovni prostori.
Želja ustvariti delovno okolje, v katerega bodo vsi radi prihajali.
|
|
|
Želja po uspešno opravljenem delu.
Želja po visokih vzgojno-izobraževalnih dosežkih.
Želja, da bi bili naši učenci v vseh pogledih uspešni.
Želja, da bi naši učenci na vseh področjih napredovali.
Želja po uspešnosti organizacije pri opravljanju svojega dela.
|
|
|
Upoštevanje pravil demokratičnega dialoga.
Demokratično sprejemanje odločitev v organizaciji.
Demokratično sprejemanje odločitev v razredu.
|
|
|
Visoka plača.
Visoke nagrade.
Veliko materialno imetje.
|
|
|
Zagotavljanje pogojev za dobro počutje vseh v organizaciji.
|
|
|
Pripravljenost pomagati drugemu, ne da bi za to pričakoval protiuslugo.
|
|
|
Pozitiven odnos do domovine in narodove tradicije.
Spoštovanje simbolov domovine.
Spodbujanje zdravega narodnostnega ponosa.
|
|
|
Osebni dosežki zaposlenih.
Poklicni dosežki zaposlenih.
Dosežki šole.
Dosežki učencev, učni, intelekrualni, športni …
|
|
|
Vztrajanje pri sprejetih pravilih, njihovo upoštevanje in spoštovanje.
Nespreminjanje pričakovanj.
Vztrajanje pri svojih stališčih, vedno enak odnos do stvari.
|
Dostojanstvo vsakega posameznika
|
Spoštovanje vrednot in enkratnosti vsakega posameznika.
Spoštovanje individualnosti in različnosti vsakega posameznika.
|
|
|
Spodbujanje pozitivnih medosebnih odnosov.
Uživanje v družbi drugih ljudi.
|
|
|
Zavest, da smo za svoje delo odgovorni družbi.
Zavest, da s svojim delom prispevamo k razvoju družbe.
|
|
|
Spoštovanje družine.
Postavljanje družine na osrednje mesto v življenju.
Skrb za harmonijo, zadovoljstvo in medsebojno spoštovanje v družini.
|
|
|
Spoštovanje vsakega posameznika.
Enake pravice in dolžnosti za vse.
Enaka pravila vedenja in dela za vse, brez izjem.
Enaka zaščita in družbena pravičnost za vse.
Odsotnost razlikovanja na podlagi različnih sposobnosti, vrednot, interesov, videza …
|
|
|
Spoštovanje kulturnih razlik med skupinami in narodi.
Odsotnost razlikovanja na podlagi etnične pripadnosti.
|
|
|
Etično vodenje organizacije.
Enakopraven odnos vodstva do vseh zaposlenih.
Enakopraven odnos učiteljev do vseh učencev.
|
|
|
Sledenje najvišjim etičnim standardom pri odločitvah posameznikov in organizacije.
Sledenje najvišjim etičnim standardom pri odnosih z drugimi ljudmi.
|
|
|
Spoštovanje poguma.
Pripravljenost tvegati, da bi prišli do novih in boljših spoznanj, odkritij, osebne in organizacijske rasti.
|
|
|
Širjenje dobre volje.
Lahkosrčnost, zabavnost.
|
|
|
Iskanje ustvarjalnih in konstruktivnih zamisli pri vseh zaposlenih.
Iskanje ustvarjalnih in konstruktivnih zamisli pri učencih. Spodbujanje in podpiranje ustvarjalnosti.
Iskanje možnosti za izboljšanje pogojev dela in življenja v organizaciji.
|
|
|
Spodbujanje odkritosrčnih in spoštovanja vrednih načinov vedenja in življenja, v skladu s posameznikovo moralo in vrednotami.
|