|
Vrednota
|
Kako jo lahko razumemo
|
|
Spoštovanje
|
Spodbujanje spoštljivega odnosa do šole in zaposlenih pri učencih.
Spodujanje spoštljivega odnosa do učencev, staršev in drugih pri zaposlenih.
Prepričanje, da si vsi v organizaciji zaslužijo spoštljiv odnos.
|
|
Spoštovanje otrok
|
Spoštovanje otrok.
Ljubezniv odnos do vseh otrok.
Skrb za dobrobit otrok.
|
|
Spoštovanje virov dohodkov
|
Spoštovanje vseh možnih virov dohodkov.
Spoznanje, da je materialno stanje šole osnova za uspešno delovanje.
|
|
Spoznavanje resnice
|
Iskanje globljih resnic.
Spodbujanje radovednosti pri učencih, ki vodi k novim spoznanjem.
|
|
Spoznavanje samega sebe
|
Spodbujanje samospoznavanja.
Zavedanje, da je poznavanje samega sebe osnova za učinkovito delovanje.
|
|
Sprejemanje izzivov
|
Iskanje mej, ki nas omejujejo, njihovo izzivanje.
Nenehno iskanje možnosti za napredovanje.
|
|
Stabilnost
|
Skrb za stabilno in varno okolje za zaposlene.
Skrb za stabilno in varno okolje za učence.
|
|
Strpnost
|
Strpen odnos do vsake vrste drugačnosti.
Sprejemanje in spoštovanje razlik.
Spodbujanje strpnih medosebnih odnosov.
|
|
Svoboda
|
Spodbujanje svobodne možnosti odločanja in izbire.
Skrb za možnost svobodnega oblikovanja in izražanja mnenj in prepričanj.
|
|
Širokomiselnost
|
Sprejemanje različnih stališč in mnenj.
|
|
Šport in rekreacija
|
Spodbujanje športnega udejstvovanja vseh v organizaciji.
Skrb za zdravo telo.
Skrb za gibanje.
|
|
Tekmovalnost
|
Spodbujanje želje po prekašanju in preseganju drugih.
Spodbujanje želje po visokih dosežkih.
Primarjanje posameznikov.
Spodbujanje želje po tem, da si najboljši.
|
|
Tovarištvo in solidarnost
|
Spodbujanje sodelovanja na vseh nivojih organizacije.
Spodbujanje pristnih prijateljskih odnosov v organizaciji.
Spodbujanje solidarnosti in medsebojne pomoči pri reševanju problemov.
|
|
Tradicija
|
Spoštovanje obstoječih navad in ustaljenih načinov dela, ravnanja.
|
|
Učenci
|
Zavedanje, da so učenci središče vsega kar počnemo.
Želja po najboljšem vzgojno-izobraževalnem delu za naše učence.
Skrb za dobrobit učencev.
Skrb za osebnostni, intelektualni in socialni razvoj učencev.
Skrb za zadovoljevanje potreb vseh učencev.
|
|
Učenje
|
Zavest, da je učenje temelj uspešnega življenja.
Spodbujanje pozitivnega odnosa do učenja pri vseh v organizaciji.
|
|
Učinkovitost
|
Spodbujanje učinkovitega dela.
Skrb za učinkovito rabo sredstev, časa in energije.
|
|
Ugled poklica in dela
|
Pozitiven odnos do lastnega poklica in dela.
Skrb za širši ugled pedagoškega poklica in dela.
|
|
Ugodna klima
|
Ugodna klima za učenje.
Ugodna klima za dobro počutje zaposlenih v organizaciji.
Zagotavljanje ustreznih pogojev za dobro počutje vseh v organizaciji.
Želja ustvariti okolje, v katerega bodo vsi radi prihajali.
|
|
Ustvarjalnost
|
Spodbujanje iskanja različnih poti za reševanje problemov.
Spodbujanje izvirnega mišljenja.
Nesiljenje v kalupe.
Iskanje najboljših poti za uporabo zaupanih virov.
|
|
Varnost in neogroženost
|
Skrb za varnost vseh v organizaciji.
Odstranjevanje vsega kar bi lahko kakorkoli ogrožalo kogarkoli.
|
|
Vera v boga
|
Zaupanje v Boga.
Spodbujanje pozitivnega odnosa vseh v organizaciji do religije.
|
|
Vodenje
|
Skrb za jasno in odločno vodenje.
Zagotavljanje jasnega vodenja, ki usmerja ljudi v organizaciji in ne dopušča dvoumnosti in nejasnosti.
|
|
Vseživljenjsko učenje
|
Zavedanje, da se učimo vse življenje.
Zavedanje, da je vseživljenjsko učenje nujno potrebno za osebno in poklicno rast.
|
|
Vztrajnost
|
Spodbujanje vztrajnosti.
Spodbujanje vseh v organizaciji, da vztrajajo v svojih naporih.
Vztrajanje pri zasledovanju zastavljenih cilje.
Zavedanje, da en neuspeh še ne pomeni poloma.
|
|
Zadovoljstvo
|
Skrb za notranje zadovoljstvo vseh zaposlenih.
Skrb za notranje zadovoljstvo učencev.
Skrb za zadovoljstvo vseh ljudi z delom organizacije.
Želja ustvariti okolje, v katerega bodo vsi radi prihajali.
Skrb za dobro razpoloženje vseh v organizaciji.
|
|
Zanesljivost
|
Zavest, da je treba svoje dolžnosti opravljati zanesljivo in dosledno.
Zavest, da je vsak za svoje delo odgovoren sodelavcem, vodstvu in skupnosti.
Spodbujanje zanesljivosti na vseh nivojih organizacije in pri vseh ravnanjih.
|
|
Zanimanje za delo
|
Spodbujanje pozitivnega odnosa do dela, ki ga opravljajo zaposleni.
Spodbujanje poziotivnega odnosa do zadolžitev in učenja pri učencih.
|
|
Zaupanje
|
Spoznanje, da se lahko zanesemo na druge.
Spoznanje, da je zaupanje temelj dobrih medosebnih odnosov v organizaciji.
Prepoznavanje potreb vseh v organizaciji in skrb zanje.
Spodbujanje odprte in odkrite komunikacije med vsemi v organizaciji, ki ustvarja zaupljivo vzdušje.
|
|
Zdravje
|
Spoznanje, da je zdravje dragocena dobrina.
Skrb za zdravje.
|
|
Zdravo življenje
|
Zdrava hrana in pijača.
Skrb za zdravje.
Telesna aktivnost.
|
|
Zgled
|
Upoštevanje spoznanja, da se otroci zgledujejo po odraslih.
Skrb za to, da smo s svojimi dejanji in vrednotami pozitivni zgled za učence in druge ljudi.
|
|
Znanje
|
Zavest, da je znanje ključ do uspeha v življenju.
Zavedanje, da moramo pri ljudeh iskati znanje, ne neznanja.
Spoštovanje iskanja intelektualnih izzivov, novih zamisli, resnice in razumevanja.
|
|
Zvestoba
|
Spodbujanje zvestobe zaposlenih do organizacije.
Spodbujanje zvestobe učencev do šole.
|