abc.viz
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
Materiali in članki za ravnatelje in vodje
Več o portalu
Nazaj na prvo stran
Pošlji e-sporočilo



Koliko časa traja samoevalvacija?


Trajen sistem samoevalvacije organizaciji omogoči, da neprestano spremlja, ugotavlja in zagotavlja svojo kakovost, hkrati pa se lahko sproti prilagaja trenutni situaciji, njenim potrebam in zahtevam.

Dobra samoevalvacija je neprekinjen postopek. Zato je priporočljivo, da vzgojno–izobraževalna organizacija razvije trajen sistem samoevalvacije, ki zagotavlja ugotavljanje, ohranjanje in dvigovanje kakovosti in uspešnosti. Trajen sistem samoevalvacije ji omogoči, da neprestano spremlja, ugotavlja in zagotavlja kakovost svojega dela, hkrati pa je dovolj prožen, da se organizacija sproti prilagaja trenutni situaciji, njenim potrebam in zahtevam. Trajen sistem samoevalvacije je nepretrgan proces, ki poteka približno tako:

1.      Organizacija se odloči za izvedbo samoevalvacije. Sama oziroma s pomočjo zunanjih sodelavcev pripravi načrt in se odloči, katera področja bo preverjala.

2.      Sledi izpeljava samoevalvacijske raziskave: zbiranje podatkov in informacij po predvidenem načrtu, vrednotenje in interpretiranje podatkov. Ta faza traja običajno nekaj mesecev.

3.      Raziskava omogoči organizaciji prepoznati močna in šibka področja, pripraviti akcijski načrt za ohranjanje kakovosti na močnih področjih in za zboljševanje šibkosti.

4.      Organizacija izvaja predvidene dejavnosti akcijskega načrta, po potrebi sproti preverja uspešnost teh ukrepov.

5.      Organizacija izvede novo samoevalvacijsko raziskavo po določenem času (večjo po treh do petih letih, oziroma vsako leto analizira posamezna področja). Osredotoči se lahko na ista področja kot prej ali pa doda nekatera nova. Na osnovi zbranih podatkov pripravi nov akcijski načrt.

6.      Tako postane samoevalvacija nepretrgan proces ugotavljanja in krepitve kakovosti.

Razvoj otrok in mladostnikov
Izbrane misli
Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
© dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007

Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007. Naročniki lahko neomejeno uporabljajo, tiskajo in razmnožujejo vsebino portala. Spreminjanje vsebine ni dovoljeno.