abc.viz
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
Materiali in članki za ravnatelje in vodje
Več o portalu
Nazaj na prvo stran
Pošlji e-sporočilo



Vsebinska področja samoevalvacije 3: vzgojno-izobraževalne dejavnosti in vodenje


Sem sodijo vsi podatki o vzgojno–izobraževalnem procesu in procesu vodenja organizacije.


6.     VZGOJNO–IZOBRAŽEVALNE DEJAVNOSTI:

·        Program, kurikulum, delovni program, učni načrti.

·        Opis programov.

·        Ocena, kako delovni program in načrt odražata poslanstvo in cilje organizacije.

·        Analiza moči in slabosti organizacije na tem področju, da bo mogoče krepiti moči in preseči slabosti.

7.     VODENJE:

·        Opis načinov in prakse vodenja, koordinacije, sodelovanja, hierarhije, porazdelitve odgovornosti.

·        Ocena, kako vodenje odraža poslanstvo in cilje.

·        Analiza moči in slabosti vodenja organizacije, da bo mogoče krepiti moči in preseči slabosti.

Razvoj otrok in mladostnikov
Izbrane misli
Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
© dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007

Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007. Naročniki lahko neomejeno uporabljajo, tiskajo in razmnožujejo vsebino portala. Spreminjanje vsebine ni dovoljeno.