abc.viz
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
Materiali in članki za ravnatelje in vodje
Več o portalu
Nazaj na prvo stran
Pošlji e-sporočilo



Vsebinska področja samoevalvacije 4: rezultati


Pod to področje sodijo vse ugotovitve in podatki o otrocih, učencih oziroma dijakih. Rezultati so izraz vzgojno–izobraževalnih prizadevanj organizacije. Združujejo podatke o dosežkih, ki odpirajo otrokom pot v uspešno nadaljevanje izobraževanja in v uspešno življenje. Ti dosežki so: akademski (znanje, učni uspeh …) ter dosežki na področju razvijanja socialnih, osebnostnih sposobnosti in spretnosti.

9.       USPEŠNOST OTROK/UČENCEV/DIJAKOV:

·        Katera znanja in spretnosti pridobijo ali razvijejo otroci in učenci v različnih fazah vzgojno–izobraževalnega procesa? 

·        Je napredek otrok oziroma učencev hitrejši, počasnejši ali pričakovan?

·        Kakšen je šolski uspeh učencev?

·        Kaj pokaže primerjava uspešnosti učencev z nacionalnimi in drugimi primerljivimi podatki?

·        Kakšni so trendi uspešnosti?

·        Kaj pokažejo primerjave med razredi?

·        Ali se razlike med najbolj in najmanj uspešnimi učenci po določenem izobraževalnem obdobju povečujejo ali zmanjšujejo?

·        Ali se kažejo učne in vedenjske razlike povezane s spolom?

·        Analiza podatkov s poudarkom na prepoznavanju moči, ki jih je potrebno krepiti, in slabosti, ki jih je potrebno preseči?

10.    OSEBNI IN SOCIALNI RAZVOJ:

·        Ali organizacija pomaga otrokom oziroma učencem razvijati lastnosti kot so:

  • samospoštovanje,
  • pozitivno samopodobo in samovrednotenje,
  • odnos do družbenih vprašanj,
  • socialne spretnosti,
  • spoštovanje drugih,
  • sprejemanje in spoštovanje drugačnosti, različnosti,
  • timsko delo,
  • iniciativnost,
  • ustvarjalnost,
  • pozitiven odnos do prihodnosti.

·        Ali imajo zaposleni (vzgojitelji, učitelji …) pozitiven odnos do pomena osebnostnega in socialnega razvoja otrok, ga spodbujajo.

·        Ali analiza teh podatkov kaže na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?

11. NADALJNJA POT OTROK/UČENCEV/DIJAKOV

·        Kje nadaljujejo šolanje učenci oziroma dijaki, ki uspešno zaključijo šolo? 

·        Ali so dosegljivi podatki o uspešnosti učencev pri nadaljnjem šolanju in njihovem osebnem razvoju?

·        Ali so na nadaljnji poti učencev kakšne razlike glede na njihov spol in socialni status?

·        Ali analiza teh podatkov opozarja na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?

Razvoj otrok in mladostnikov
Izbrane misli
Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
© dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007

Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007. Naročniki lahko neomejeno uporabljajo, tiskajo in razmnožujejo vsebino portala. Spreminjanje vsebine ni dovoljeno.