|
|
|
|
|
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Materiali in članki za ravnatelje in vodje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Več o portalu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nazaj na prvo stran
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pošlji e-sporočilo
|
|
|
|
|
|
|
 |
Vsebinska področja samoevalvacije 5: proces na nivoju skupin |
Sem sodijo podatki o tem, kaj se dogaja v razredih oziroma skupinah, podatki o času kot pomembnem dejavniku vzgojnoizobraževalnega procesa, obremenitvah otrok oziroma učencev, kakovosti pedagoškega procesa, kakovosti učenja in pomoči otrokom, ki se soočajo s težavami.
12. ČAS KOT DEJAVNIK UČENJA:
· Koliko šolskih ur ni opravljenih zaradi različnih razlogov? Kateri so ti razlogi?
· Koliko časa je namenjenega učenjupoučevanju v skupini/razredu, koliko administraciji, discipliniranju in umirjanju učencev?
· Koliko časa je namenjenega domačemu učenju in domačim nalogam? Ali je ta čas učinkovito izkoriščen?
· Koliko časa potrebujejo za učenje najbolj in najmanj uspešni učenci?
· Kakšna je učna obremenitev učencev?
· Kateri so opravičeni in neopravičeni izostanki učencev (smiselno je ugotavljati razlike po razredih, spolu in drugih kriterijih?
· Ali analiza podatkov kaže na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?
13. KAKOVOST UČENJA IN POUČEVANJA:
· Ali so cilji in kriteriji znanja jasni in razumljivi učiteljem in učencem?
· Ali so priprave na pouk kakovostno in učinkovito načrtovane? Kako učinkovito je učenje?
· Kako učinkovito je poučevanje?
· Katere mehanizme uporablja organizacija za spodbujanje kakovosti poučevanja?
· Kako organizacija zagotavlja primerne pogoje za poučevanje in učenje? Kako pomaga učiteljem, ki imajo pri svojem delu težave?
· Ali je pouk enako kvaliteten za vse učence?
· Ali učitelji predstavijo učencem različne učinkovite oblike učenja?
· Ali so učitelji seznanjeni s sodobnimi metodami poučevanja? Katere metode poučevanja uporabljajo?
· Kako izobraževanje in napredovanje učiteljev vpliva na njihovo poučevanje?
· Ali učitelji spodbujajo neodvisno in skupinsko učenje?
· Ali učitelji upoštevajo različnosti spolov, sposobnosti, razvojnih sposobnosti, predznanja, interesov, socialnega okolja, kulture?
· Katere metode ocenjevanja uporabljajo učitelji?
· Kako pogosto učitelji ocenjujejo?
· Kateri so standardi ocenjevanja?
· Katere izvenšolske dejavnosti, raziskovalno delo in druge dodatne dejavnosti ponuja šola učencem?
· Ali analiza podatkov opozarja na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?
14. PODPORA PRI TEŽAVAH OTROK/UČENCEV:
· Kateri učenci potrebujejo in dobijo pomoč, ko premagujejo učne težave?
· Kako učitelji prepoznajo učne težave učencev?
· Do katere mere je sistem prepoznavanja učnih težav učinkovit z vidika staršev, učencev in učiteljev?
· V kolikšni meri so učne težave učencev posledica osebnostnih razlogov oziroma neustreznega poučevanja ali neučinkovite organizacije učnega procesa?
· Ali imajo učenci možnost pritožbe? Kako organizacija rešuje pritožbe učencev?
· Ali analiza podatkov kaže na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?
|
|
|
|
|
|
Razvoj otrok in mladostnikov
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Izbrane misli
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
© dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007
Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007. Naročniki lahko neomejeno uporabljajo, tiskajo in razmnožujejo vsebino portala. Spreminjanje vsebine ni dovoljeno.
|
|