|
|
|
|
|
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Materiali in članki za ravnatelje in vodje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Več o portalu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nazaj na prvo stran
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pošlji e-sporočilo
|
|
|
|
|
|
|
 |
Vsebinska področja samoevalvacije 6: proces na nivoju celote |
To področje zajema podatke o procesih na nivoju organizacije kot celote.
15. ORGANIZACIJA (ŠOLA, VRTEC …) KOT PROSTOR ZA UČENJE:
· Ali so učenci v razredu razdeljeni v skupine, ki omogočajo optimalno učno izkušnjo?
· Ali učitelji spodbujajo razvoj vsakega učenca?
· Ali je v šolskem kolektivu klima, ki zagotavlja kakovost in učinkovitost poučevanja?
· Ali je kurikulum prilagojen potrebam učencev?
· Ali analiza podatkov kaže na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?
16. ORGANIZACIJA (ŠOLA …) KOT DRUŽABNI PROSTOR:
· Ali obstajajo jasna in za vse enaka pravila vedenja, nagrad in kazni?
· Ali se zaposleni in učenci medsebojno spoštujejo?
· Ali šola omogoča učencem prevzemanje odgovornosti in sprejemanje pomembnih odločitev?
· Kakšna je kakovost odnosov med učenci in zaposlenimi;
· Ali imajo učenci možnost vplivati na socialno življenje v šoli?
· Ali analiza podatkov organizacije kaže na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?
17. ORGANIZACIJA (ŠOLA …) KOT STROKOVNI PROSTOR:
· Kako se šola odziva na spremembe v okolju, ki vplivajo na učence in zaposlene?
· Ali šola sledi začrtanim smernicam in ciljem?
· Kakšna je kakovost notranjih diskusij sprejemanja odločitev v šoli? Kdo ima možnost sodelovati pri diskusijah? Ali so odnosi v kolektivu izrazito hierarhični?
· Kakšne možnosti dodatnega izobraževanja na šoli ali zunaj nje imajo zaposleni?
· Kako šola še skrbi za strokovni razvoj zaposlenih?
· Ali analiza podatkov opozarja na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?
|
|
|
|
|
|
Razvoj otrok in mladostnikov
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Izbrane misli
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
© dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007
Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007. Naročniki lahko neomejeno uporabljajo, tiskajo in razmnožujejo vsebino portala. Spreminjanje vsebine ni dovoljeno.
|
|