abc.viz
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
Materiali in članki za ravnatelje in vodje
Več o portalu
Nazaj na prvo stran
Pošlji e-sporočilo



Vsebinska področja samoevalvacije 6: proces na nivoju celote


To področje zajema podatke o procesih na nivoju organizacije kot celote.

15. ORGANIZACIJA (ŠOLA, VRTEC …) KOT PROSTOR ZA UČENJE:

·        Ali so učenci v razredu razdeljeni v skupine, ki omogočajo optimalno učno izkušnjo?

·        Ali učitelji spodbujajo razvoj vsakega učenca?

·        Ali je v šolskem kolektivu klima, ki zagotavlja kakovost in učinkovitost poučevanja?

·        Ali je kurikulum prilagojen potrebam učencev?

·        Ali analiza podatkov kaže na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?

16. ORGANIZACIJA (ŠOLA …) KOT DRUŽABNI PROSTOR:

·        Ali obstajajo jasna in za vse enaka pravila vedenja, nagrad in kazni?

·        Ali se zaposleni in učenci medsebojno spoštujejo? 

·        Ali šola omogoča učencem prevzemanje odgovornosti in sprejemanje pomembnih odločitev?

·        Kakšna je kakovost odnosov med učenci in zaposlenimi;

·        Ali imajo učenci možnost vplivati na socialno življenje v šoli?

·        Ali analiza podatkov organizacije kaže na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?

17. ORGANIZACIJA (ŠOLA …) KOT STROKOVNI PROSTOR:

·        Kako se šola odziva na spremembe v okolju, ki vplivajo na učence in zaposlene?

·        Ali šola sledi začrtanim smernicam in ciljem?

·        Kakšna je kakovost notranjih diskusij sprejemanja odločitev v šoli? Kdo ima možnost sodelovati pri diskusijah? Ali so odnosi v kolektivu izrazito hierarhični?

·        Kakšne možnosti dodatnega izobraževanja na šoli ali zunaj nje imajo zaposleni?

·        Kako šola še skrbi za strokovni razvoj zaposlenih?

·        Ali analiza podatkov opozarja na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?

Razvoj otrok in mladostnikov
Izbrane misli
Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
© dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007

Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007. Naročniki lahko neomejeno uporabljajo, tiskajo in razmnožujejo vsebino portala. Spreminjanje vsebine ni dovoljeno.