abc.viz
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
Materiali in članki za ravnatelje in vodje
Več o portalu
Nazaj na prvo stran
Pošlji e-sporočilo



Vsebinska področja samoevalvacije 7: organizacija in okolje


Podatki o okolju podajajo povezave med organizacijo in okoljem, ki ga predstavljajo dom otrok, širša skupnost in delovne organizacije, ki zaposlujejo diplomante posamezne šole.

18. ŠOLA (VRTEC) IN DOM:

·        Kakšna je komunikacija med šolo in starši, kako poteka obveščanje o uspešnosti učencev?

·        Ali šola ugotavlja, katere informacije potrebujejo starši? Jim jih zagotavlja?

·        Kakšne informacije pridobijo učitelji od staršev? Ali starši čutijo, da so v šoli dobrodošli? Ali so odnosi učiteljev enaki do vseh staršev?

·        Ali starši podpirajo otroke pri učenju? Jim šola pomaga pri tem?

·        Ali analiza podatkov kaže na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?

19. ŠOLA (VRTEC) IN SKUPNOST:

Kaj nudi šola lokalni skupnosti in narobe?

·        Kako šola spodbuja odnose z lokalno skupnostjo?

·        Ali ima šola možnost diskusije z lokalno skupnostjo o skupnih problemih?

·        Ali življenjski pogoji v lokalni skupnosti omogočajo uspešno delo šole?

·        S katerimi drugimi organizacijami se šola povezuje (socialne, zdravstvene)?

·        S katerimi drugimi šolami je povezana?

·        Katere so mednarodne povezave šole?

·        V katerih strokovnih in drugih organizacijah sodeluje šola oziroma njeni zaposleni?

·        Ali analiza podatkov kaže na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?

20. ŠOLA IN DELO:

·        Ali šola pomaga učencem razviti spretnosti in znanja, ki jih pričakujejo bodoči delodajalci?

·        Ali delodajalci nudijo šoli informacije, podporo in sredstva za učinkovitejšo pripravo na delo?

·        Kakšne so možnosti za zboljšanje sodelovanja med šolo in delodajalci?

·        Ali trg delovne sile potrebuje profil, ki ga oblikuje šola?

·        Ali analiza podatkov opozarja na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?

Razvoj otrok in mladostnikov
Izbrane misli
Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
© dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007

Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007. Naročniki lahko neomejeno uporabljajo, tiskajo in razmnožujejo vsebino portala. Spreminjanje vsebine ni dovoljeno.