|
|
|
|
|
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Materiali in članki za ravnatelje in vodje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Več o portalu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nazaj na prvo stran
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pošlji e-sporočilo
|
|
|
|
|
|
|
 |
Vsebinska področja samoevalvacije 7: organizacija in okolje |
Podatki o okolju podajajo povezave med organizacijo in okoljem, ki ga predstavljajo dom otrok, širša skupnost in delovne organizacije, ki zaposlujejo diplomante posamezne šole.
18. ŠOLA (VRTEC) IN DOM:
· Kakšna je komunikacija med šolo in starši, kako poteka obveščanje o uspešnosti učencev?
· Ali šola ugotavlja, katere informacije potrebujejo starši? Jim jih zagotavlja?
· Kakšne informacije pridobijo učitelji od staršev? Ali starši čutijo, da so v šoli dobrodošli? Ali so odnosi učiteljev enaki do vseh staršev?
· Ali starši podpirajo otroke pri učenju? Jim šola pomaga pri tem?
· Ali analiza podatkov kaže na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?
19. ŠOLA (VRTEC) IN SKUPNOST:
Kaj nudi šola lokalni skupnosti in narobe?
· Kako šola spodbuja odnose z lokalno skupnostjo?
· Ali ima šola možnost diskusije z lokalno skupnostjo o skupnih problemih?
· Ali življenjski pogoji v lokalni skupnosti omogočajo uspešno delo šole?
· S katerimi drugimi organizacijami se šola povezuje (socialne, zdravstvene)?
· S katerimi drugimi šolami je povezana?
· Katere so mednarodne povezave šole?
· V katerih strokovnih in drugih organizacijah sodeluje šola oziroma njeni zaposleni?
· Ali analiza podatkov kaže na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?
20. ŠOLA IN DELO:
· Ali šola pomaga učencem razviti spretnosti in znanja, ki jih pričakujejo bodoči delodajalci?
· Ali delodajalci nudijo šoli informacije, podporo in sredstva za učinkovitejšo pripravo na delo?
· Kakšne so možnosti za zboljšanje sodelovanja med šolo in delodajalci?
· Ali trg delovne sile potrebuje profil, ki ga oblikuje šola?
· Ali analiza podatkov opozarja na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?
|
|
|
|
|
|
Razvoj otrok in mladostnikov
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Izbrane misli
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
© dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007
Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007. Naročniki lahko neomejeno uporabljajo, tiskajo in razmnožujejo vsebino portala. Spreminjanje vsebine ni dovoljeno.
|
|