ENG
 
     
     
     
 

Vodenje v izobraževanju

Organizacijska klima

Splošno o vodenju

Samoevalvacija in zagotavljanje kakovosti

Identiteta vrtca in šole

Vrednote vrtca in šole

Poslanstvo vrtca in šole

Vizija vrtca in šole

Siva knjiga o vzgoji in izobraževanju

Bajke in povesti o devetletki

 
 

 

 

Katalog in naročilnica

 

 

 

Kdo sodeluje pri samoevalvaciji?

V samoevalvacijo naj bo vključenih čim več ključnih posameznikov in skupin!

 

V samoevalvacijo naj bi bilo vključenih čim več vpletenih; vodstva organizacije predstavljajo: direktor, ravnatelj, dekan, pedagoški vodja, zaposlene: učitelji, vzgojitelji, varovance: otroci, učenci, dijaki;  druge uporabnike: starši, predstavniki drugih organizacij, podjetij, smiselno je vključiti tudi kolege z drugih sorodnih organizacij.

Pogoj za uspešno izvedeno samoevalvacijo je prostovoljna odločitev vseh sodelujočih za udeležbo v projektu, medsebojno sodelovanje in soglasje.

 


Primer: V samoevalvacijo srednje šole so lahko vključeni:


V procesu samoevalvacije je posebno pomembna vloga otrok oziroma učencev. Vse prepogosto namreč spregledamo dejstvo, da lahko kot prvi neposredni uporabniki prav oni ponudijo zelo pomembne podatke o kakovosti organizacije.

     
     
 
Izbrane misli

 
 

 

 
   

Nazaj na vrh

 

   

© dr. Kristijan Musek Lešnik, dr. Petra Lešnik Musek, 2006, 2013, 2014

IPSOS dr. Kristijan Musek Lešnik s.p., Požarnice 26d, 1351 Brezovica pri Ljubljani, e-pošta: publikacije@ipsos.si