Katalog in naročilnica
|
Koliko časa traja samoevalvacija?
Dobra samoevalvacija je neprekinjen postopek. Zato je priporočljivo, da vzgojnoizobraževalna organizacija razvije trajen sistem samoevalvacije, ki zagotavlja ugotavljanje, ohranjanje in dvigovanje kakovosti in uspešnosti. Trajen sistem samoevalvacije ji omogoči, da neprestano spremlja, ugotavlja in zagotavlja kakovost svojega dela, hkrati pa je dovolj prožen, da se organizacija sproti prilagaja trenutni situaciji, njenim potrebam in zahtevam. Trajen sistem samoevalvacije je nepretrgan proces, ki poteka približno tako: 1. Organizacija se odloči za izvedbo samoevalvacije. Sama oziroma s pomočjo zunanjih sodelavcev pripravi načrt in se odloči, katera področja bo preverjala. 2. Sledi izpeljava samoevalvacijske raziskave: zbiranje podatkov in informacij po predvidenem načrtu, vrednotenje in interpretiranje podatkov. Ta faza traja običajno nekaj mesecev. 3. Raziskava omogoči organizaciji prepoznati močna in šibka področja, pripraviti akcijski načrt za ohranjanje kakovosti na močnih področjih in za zboljševanje šibkosti. 4. Organizacija izvaja predvidene dejavnosti akcijskega načrta, po potrebi sproti preverja uspešnost teh ukrepov. 5. Organizacija izvede novo samoevalvacijsko raziskavo po določenem času (večjo po treh do petih letih, oziroma vsako leto analizira posamezna področja). Osredotoči se lahko na ista področja kot prej ali pa doda nekatera nova. Na osnovi zbranih podatkov pripravi nov akcijski načrt. 6. Tako postane samoevalvacija nepretrgan proces ugotavljanja in krepitve kakovosti. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
© dr. Kristijan Musek Lešnik, dr. Petra Lešnik Musek, 2006, 2013, 2014 IPSOS dr. Kristijan Musek Lešnik s.p., Požarnice 26d, 1351 Brezovica pri Ljubljani, e-pošta: publikacije@ipsos.si |