ENG
 
     
     
     
 

Vodenje v izobraževanju

Organizacijska klima

Splošno o vodenju

Samoevalvacija in zagotavljanje kakovosti

Identiteta vrtca in šole

Vrednote vrtca in šole

Poslanstvo vrtca in šole

Vizija vrtca in šole

Siva knjiga o vzgoji in izobraževanju

Bajke in povesti o devetletki

 
 

 

 

Katalog in naročilnica

 

 

 

Vsebinska področja samoevalvacije 3: dejavnosti in vodenje

 

Sem sodijo vsi podatki o vzgojno–izobraževalnem procesu in procesu vodenja organizacije.


6.     VZGOJNO–IZOBRAŽEVALNE DEJAVNOSTI:

·        Program, kurikulum, delovni program, učni načrti.

·        Opis programov.

·        Ocena, kako delovni program in načrt odražata poslanstvo in cilje organizacije.

·        Analiza moči in slabosti organizacije na tem področju, da bo mogoče krepiti moči in preseči slabosti.

7.     VODENJE:

·        Opis načinov in prakse vodenja, koordinacije, sodelovanja, hierarhije, porazdelitve odgovornosti.

·        Ocena, kako vodenje odraža poslanstvo in cilje.

·        Analiza moči in slabosti vodenja organizacije, da bo mogoče krepiti moči in preseči slabosti.

 

     
     
 
Izbrane misli

 
 

 

 
   

Nazaj na vrh

 

   

© dr. Kristijan Musek Lešnik, dr. Petra Lešnik Musek, 2006, 2013, 2014

IPSOS dr. Kristijan Musek Lešnik s.p., Požarnice 26d, 1351 Brezovica pri Ljubljani, e-pošta: publikacije@ipsos.si