Katalog in naročilnica
|
|
Vsebinska področja samoevalvacije 7: organizacija in okolje
Podatki o okolju podajajo povezave med organizacijo in okoljem, ki ga predstavljajo dom otrok, širša skupnost in delovne organizacije, ki zaposlujejo diplomante posamezne šole.
18. ŠOLA (VRTEC) IN DOM:
- Kakšna je komunikacija med šolo in starši, kako poteka obveščanje o uspešnosti učencev?
- Ali šola ugotavlja, katere informacije potrebujejo starši? Jim jih zagotavlja?
- Kakšne informacije pridobijo učitelji od staršev? Ali starši čutijo, da so v šoli dobrodošli? Ali so odnosi učiteljev enaki do vseh staršev?
- Ali starši podpirajo otroke pri učenju? Jim šola pomaga pri tem?
- Ali analiza podatkov kaže na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?
19. ŠOLA (VRTEC) IN SKUPNOST:
Kaj nudi šola lokalni skupnosti in narobe?
- Kako šola spodbuja odnose z lokalno skupnostjo?
- Ali ima šola možnost diskusije z lokalno skupnostjo o skupnih problemih?
- Ali življenjski pogoji v lokalni skupnosti omogočajo uspešno delo šole?
- S katerimi drugimi organizacijami se šola povezuje (socialne, zdravstvene)?
- S katerimi drugimi šolami je povezana?
- Katere so mednarodne povezave šole?
- V katerih strokovnih in drugih organizacijah sodeluje šola oziroma njeni zaposleni?
- Ali analiza podatkov kaže na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?
20. ŠOLA IN DELO:
- Ali šola pomaga učencem razviti spretnosti in znanja, ki jih pričakujejo bodoči delodajalci?
- Ali delodajalci nudijo šoli informacije, podporo in sredstva za učinkovitejšo pripravo na delo?
- Kakšne so možnosti za zboljšanje sodelovanja med šolo in delodajalci?
- Ali trg delovne sile potrebuje profil, ki ga oblikuje šola?
- Ali analiza podatkov opozarja na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?
|
|
|
|