ENG
 
     
     
     
 

Vodenje v izobraževanju

Organizacijska klima

Splošno o vodenju

Samoevalvacija in zagotavljanje kakovosti

Identiteta vrtca in šole

Vrednote vrtca in šole

Poslanstvo vrtca in šole

Vizija vrtca in šole

Siva knjiga o vzgoji in izobraževanju

Bajke in povesti o devetletki

 
 

 

 

Katalog in naročilnica

 

 

 

Vsebinska področja samoevalvacije 7: organizacija in okolje

 

Podatki o okolju podajajo povezave med organizacijo in okoljem, ki ga predstavljajo dom otrok, širša skupnost in delovne organizacije, ki zaposlujejo diplomante posamezne šole.

 

18. ŠOLA (VRTEC) IN DOM:

  • Kakšna je komunikacija med šolo in starši, kako poteka obveščanje o uspešnosti učencev?
  • Ali šola ugotavlja, katere informacije potrebujejo starši? Jim jih zagotavlja?
  • Kakšne informacije pridobijo učitelji od staršev? Ali starši čutijo, da so v šoli dobrodošli? Ali so odnosi učiteljev enaki do vseh staršev?
  • Ali starši podpirajo otroke pri učenju? Jim šola pomaga pri tem?
  • Ali analiza podatkov kaže na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?

19. ŠOLA (VRTEC) IN SKUPNOST:

Kaj nudi šola lokalni skupnosti in narobe?

  • Kako šola spodbuja odnose z lokalno skupnostjo?
  • Ali ima šola možnost diskusije z lokalno skupnostjo o skupnih problemih?
  • Ali življenjski pogoji v lokalni skupnosti omogočajo uspešno delo šole?
  • S katerimi drugimi organizacijami se šola povezuje (socialne, zdravstvene)?
  • S katerimi drugimi šolami je povezana?
  • Katere so mednarodne povezave šole?
  • V katerih strokovnih in drugih organizacijah sodeluje šola oziroma njeni zaposleni?
  • Ali analiza podatkov kaže na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?

20. ŠOLA IN DELO:

  • Ali šola pomaga učencem razviti spretnosti in znanja, ki jih pričakujejo bodoči delodajalci?
  • Ali delodajalci nudijo šoli informacije, podporo in sredstva za učinkovitejšo pripravo na delo?
  • Kakšne so možnosti za zboljšanje sodelovanja med šolo in delodajalci?
  • Ali trg delovne sile potrebuje profil, ki ga oblikuje šola?
  • Ali analiza podatkov opozarja na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?

 

     
     
 
Izbrane misli

 
 

 

 
   

Nazaj na vrh

 

   

© dr. Kristijan Musek Lešnik, dr. Petra Lešnik Musek, 2006, 2013, 2014

IPSOS dr. Kristijan Musek Lešnik s.p., Požarnice 26d, 1351 Brezovica pri Ljubljani, e-pošta: publikacije@ipsos.si