Katalog in naročilnica
|
|
Vsebinska področja samoevalvacije 6: proces na ravni celote
To področje zajema podatke o procesih na nivoju organizacije kot celote.
15. ORGANIZACIJA (ŠOLA, VRTEC …) KOT PROSTOR ZA UČENJE:
- Ali so učenci v razredu razdeljeni v skupine, ki omogočajo optimalno učno izkušnjo?
- Ali učitelji spodbujajo razvoj vsakega učenca?
- Ali je v šolskem kolektivu klima, ki zagotavlja kakovost in učinkovitost poučevanja?
- Ali je kurikulum prilagojen potrebam učencev?
- Ali analiza podatkov kaže na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?
16. ORGANIZACIJA (ŠOLA …) KOT DRUŽABNI PROSTOR:
- Ali obstajajo jasna in za vse enaka pravila vedenja, nagrad in kazni?
- Ali se zaposleni in učenci medsebojno spoštujejo?
- Ali šola omogoča učencem prevzemanje odgovornosti in sprejemanje pomembnih odločitev?
- Kakšna je kakovost odnosov med učenci in zaposlenimi;
- Ali imajo učenci možnost vplivati na socialno življenje v šoli?
- Ali analiza podatkov organizacije kaže na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?
17. ORGANIZACIJA (ŠOLA …) KOT STROKOVNI PROSTOR:
- Kako se šola odziva na spremembe v okolju, ki vplivajo na učence in zaposlene?
- Ali šola sledi začrtanim smernicam in ciljem?
- Kakšna je kakovost notranjih diskusij sprejemanja odločitev v šoli? Kdo ima možnost sodelovati pri diskusijah? Ali so odnosi v kolektivu izrazito hierarhični?
- Kakšne možnosti dodatnega izobraževanja na šoli ali zunaj nje imajo zaposleni?
- Kako šola še skrbi za strokovni razvoj zaposlenih?
- Ali analiza podatkov opozarja na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?
|
|
|
|