ENG
 
     
     
     
 

Vodenje v izobraževanju

Organizacijska klima

Splošno o vodenju

Samoevalvacija in zagotavljanje kakovosti

Identiteta vrtca in šole

Vrednote vrtca in šole

Poslanstvo vrtca in šole

Vizija vrtca in šole

Siva knjiga o vzgoji in izobraževanju

Bajke in povesti o devetletki

 
 

 

 

Katalog in naročilnica

 

 

 

Vsebinska področja samoevalvacije 4: rezultati

 

Pod to področje sodijo vse ugotovitve in podatki o otrocih, učencih oziroma dijakih. Rezultati so izraz vzgojno–izobraževalnih prizadevanj organizacije. Združujejo podatke o dosežkih, ki odpirajo otrokom pot v uspešno nadaljevanje izobraževanja in v uspešno življenje. Ti dosežki so: akademski (znanje, učni uspeh …) ter dosežki na področju razvijanja socialnih, osebnostnih sposobnosti in spretnosti.

9.       USPEŠNOST OTROK/UČENCEV/DIJAKOV:

·        Katera znanja in spretnosti pridobijo ali razvijejo otroci in učenci v različnih fazah vzgojno–izobraževalnega procesa? 

·        Je napredek otrok oziroma učencev hitrejši, počasnejši ali pričakovan?

·        Kakšen je šolski uspeh učencev?

·        Kaj pokaže primerjava uspešnosti učencev z nacionalnimi in drugimi primerljivimi podatki?

·        Kakšni so trendi uspešnosti?

·        Kaj pokažejo primerjave med razredi?

·        Ali se razlike med najbolj in najmanj uspešnimi učenci po določenem izobraževalnem obdobju povečujejo ali zmanjšujejo?

·        Ali se kažejo učne in vedenjske razlike povezane s spolom?

·        Analiza podatkov s poudarkom na prepoznavanju moči, ki jih je potrebno krepiti, in slabosti, ki jih je potrebno preseči?

10.    OSEBNI IN SOCIALNI RAZVOJ:

·        Ali organizacija pomaga otrokom oziroma učencem razvijati lastnosti kot so:

  • samospoštovanje,
  • pozitivno samopodobo in samovrednotenje,
  • odnos do družbenih vprašanj,
  • socialne spretnosti,
  • spoštovanje drugih,
  • sprejemanje in spoštovanje drugačnosti, različnosti,
  • timsko delo,
  • iniciativnost,
  • ustvarjalnost,
  • pozitiven odnos do prihodnosti.

·        Ali imajo zaposleni (vzgojitelji, učitelji …) pozitiven odnos do pomena osebnostnega in socialnega razvoja otrok, ga spodbujajo.

·        Ali analiza teh podatkov kaže na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?

11. NADALJNJA POT OTROK/UČENCEV/DIJAKOV

·        Kje nadaljujejo šolanje učenci oziroma dijaki, ki uspešno zaključijo šolo? 

·        Ali so dosegljivi podatki o uspešnosti učencev pri nadaljnjem šolanju in njihovem osebnem razvoju?

·        Ali so na nadaljnji poti učencev kakšne razlike glede na njihov spol in socialni status?

·        Ali analiza teh podatkov opozarja na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?

     
     
 
Izbrane misli

 
 

 

 
   

Nazaj na vrh

 

   

© dr. Kristijan Musek Lešnik, dr. Petra Lešnik Musek, 2006, 2013, 2014

IPSOS dr. Kristijan Musek Lešnik s.p., Požarnice 26d, 1351 Brezovica pri Ljubljani, e-pošta: publikacije@ipsos.si