Katalog in naročilnica
|
|
Vsebinska področja samoevalvacije 4: rezultati
Pod to področje sodijo vse ugotovitve in podatki o otrocih, učencih oziroma dijakih. Rezultati so izraz vzgojnoizobraževalnih prizadevanj organizacije. Združujejo podatke o dosežkih, ki odpirajo otrokom pot v uspešno nadaljevanje izobraževanja in v uspešno življenje. Ti dosežki so: akademski (znanje, učni uspeh …) ter dosežki na področju razvijanja socialnih, osebnostnih sposobnosti in spretnosti.
9. USPEŠNOST OTROK/UČENCEV/DIJAKOV:
· Katera znanja in spretnosti pridobijo ali razvijejo otroci in učenci v različnih fazah vzgojnoizobraževalnega procesa?
· Je napredek otrok oziroma učencev hitrejši, počasnejši ali pričakovan?
· Kakšen je šolski uspeh učencev?
· Kaj pokaže primerjava uspešnosti učencev z nacionalnimi in drugimi primerljivimi podatki?
· Kakšni so trendi uspešnosti?
· Kaj pokažejo primerjave med razredi?
· Ali se razlike med najbolj in najmanj uspešnimi učenci po določenem izobraževalnem obdobju povečujejo ali zmanjšujejo?
· Ali se kažejo učne in vedenjske razlike povezane s spolom?
· Analiza podatkov s poudarkom na prepoznavanju moči, ki jih je potrebno krepiti, in slabosti, ki jih je potrebno preseči?
10. OSEBNI IN SOCIALNI RAZVOJ:
· Ali organizacija pomaga otrokom oziroma učencem razvijati lastnosti kot so:
- samospoštovanje,
- pozitivno samopodobo in samovrednotenje,
- odnos do družbenih vprašanj,
- socialne spretnosti,
- spoštovanje drugih,
- sprejemanje in spoštovanje drugačnosti, različnosti,
- timsko delo,
- iniciativnost,
- ustvarjalnost,
- pozitiven odnos do prihodnosti.
· Ali imajo zaposleni (vzgojitelji, učitelji …) pozitiven odnos do pomena osebnostnega in socialnega razvoja otrok, ga spodbujajo.
· Ali analiza teh podatkov kaže na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?
11. NADALJNJA POT OTROK/UČENCEV/DIJAKOV
· Kje nadaljujejo šolanje učenci oziroma dijaki, ki uspešno zaključijo šolo?
· Ali so dosegljivi podatki o uspešnosti učencev pri nadaljnjem šolanju in njihovem osebnem razvoju?
· Ali so na nadaljnji poti učencev kakšne razlike glede na njihov spol in socialni status?
· Ali analiza teh podatkov opozarja na moči, ki jih je potrebno krepiti, in na slabosti, ki jih je potrebno preseči?
|
|
|
|