|
Samopodoba, samovrednotenje - 2. triletje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spodbujanje samozavedanja
Spodbujanje pozitivne samopodobe
Spodbujanje pozitivnega samovrednotenja
Spodbujanje razvoja identitete
Spodbujanje razvoja kompetenc na področju zastavljanja in doseganja ciljev
|
|
|
|
|
|
|
|
Učinkovito vedenje - 2. triletje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spodbujanje pozitivnih vedenjskih vzorcev
Uravnavanje neprimernega vedenja
|
|
|
|
|
|
|
|
Občutki in čustva - Modul 1 - 2. triletje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spodbujanje razmišljanja o čustvih
Spodbujanje razmišljanja o občutkih
Spodbujanje razmišljanja o doživljanju, uravnavanju in izražanju čustev
Spodbujanje razvoja čustvene inteligentnosti
|
|
|
|
|
|
|
|
Občutki in čustva - Modul 2 - 2. triletje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spodbujanje razmišljanja o čustvih
Spodbujanje razmišljanja o občutkih
Spodbujanje razmišljanja o doživljanju, uravnavanju in izražanju čustev
Spodbujanje razvoja čustvene inteligentnosti
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi in drugi - Modul 1 - 2. triletje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aktivnosti in delavnice s področja družinskih in prijateljskih odnosov in dinamike
Spodbujanje razvoja socialnih spretnosti in kompetenc
Spodbujanje prosocialnega vedenja
Spodbujanje altruizma in empatije
Spodbujanje razvoja vrednot in moralnega presojanja
Spodbujanje sodelovalnega in timskega dela
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi in drugi - Modul 2 - 2. triletje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aktivnosti in delavnice s področja družinskih in prijateljskih odnosov in dinamike
Spodbujanje razvoja socialnih spretnosti in kompetenc
Spodbujanje prosocialnega vedenja
Spodbujanje altruizma in empatije
Spodbujanje razvoja vrednot in moralnega presojanja
Spodbujanje sodelovalnega in timskega dela
|
|
|
|
|
|
|