 |
|
Bajke in povesti o devetletki
Avtor: Kristijan Musek Lešnik
Obseg: 154 strani
Izid: 2011
Opozorilo: Knjiga ne grize učiteljev, ravnateljev, staršev in učencev. Je pa zelo ostra do tistih, ki so v zadnjih letih vodili šolsko politiko in reformo osnovne šole v Sloveniji. |
Na spodnjih povezavah lahko dostopate do vsebine knjige v celoti.
Kazalo
Uvod
Mit št. 1: Prenova osnovne šole je bila odlično načrtovana, pripravljena in izpeljana!
Mit št. 2: Slovenska osnovna šola je danes primerljiva z državami s kakovostnim šolskim sistemom!
Mit št. 3: Uvajanje devetletke je vplivalo na izboljšanje pismenosti slovenskih otrok!
Mit št. 4: Šolarji se v devetletki naučijo več in dobijo več znanja kot v stari osemletki!
Mit št. 5: Znanje šolarjev v devetletki je primerljivo, celo boljše od vrstnikov v razvitih državah!
Mit št. 6: Slovenski šolarji so v devetletki za svoje znanje primerno ocenjeni!
Mit št. 7: Številčno ocenjevanje “vzgojnih predmetov” je smiselno in koristno!
Mit št. 8: Devetletka omogoča enake in pravične možnosti deklicam in dečkom!
Mit št. 9: Devetletka vsem šolarjem omogoča enake možnosti izobraževanja!
Mit št. 10: Šolarji v devetletki razvijajo pozitiven odnos do znanja in do učenja in imajo radi šolo!
Mit št. 11: Devetletka spodbuja sposobnosti samostojnega, ustvarjalnega in kritičnega mišljenja pri učencih!
Mit št. 12: Slovenski šolarji so mehkužci: pravijo, da so obremenjeni, v resnici pa niso!
Mit št. 13: Devetletka ni storilnostno naravnana!
Mit št. 14: Šola mora učencem dati več kot zmorejo!
Mit št. 15: Nivojski pouk v slovenskih šolah je tako dober in koristen, da ga je smiselno ohraniti, ali celo razširiti!
Mit št. 16: Nivojski pouk vodi k ustvarjanju nadpovprečno nadarjenih!
Mit št. 17: Slovenski učbeniki so med najboljšimi v evropi!
Mit št. 18: Brez delovnih zvezkov ni kakovostnega pouka!
Mit št. 19: Pa kaj, če naši šolarji znajo malo; važno je, da gre drugim (recimo ameriškim šolarjem) še šlabše!
Mit št. 20: Slovenska šolska stroka trdno stoji za devetletko!
Mit št. 21: Slovenska “šolska stroka” je vedno dosledna, ko govori o pomembnih šolskih vprašanjih!
Mit št. 22: Slovenska “šolska stroka” je vedno objektivna, ko govori o pomembnih šolskih vprašanjih!
Mit št. 23: “Šolska stroka” v svoje odločitve vključuje praktike in upošteva njihove predloge!
Mit št. 24: Nova bela knjiga prinaša jasno analizo stanja slovenske šole in vizijo razvoja šolskega sistema!
Epilog
Viri, literatura
|