| | |
|
| Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Materiali in članki za ravnatelje in vodje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Več o portalu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
| Nazaj na prvo stran
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| Pošlji e-sporočilo
| |
| | |
| |
|
|
|
|
|
Misli o izobraževalnih sistemih
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
Vsako izobraževanje, karšno koli že je, bi moralo človeka oblikovati v enkratnega posameznika, nekonformista; moralo bi spodbuditi njegov izvirni duh, da bi se lahko z njegovo pomočjo spopadel z velikimi izzivi; moralo bi mu omogočiti odkrivanje vrednot, ki ga bodo spremljale vse življenje; moralo bi ga duhovno obogatiti, da bi ljubil, kar koli počne, kar koli je in s komer koli je; moralo bi ga učiti, kaj je v življenju pomembno, kako naj živi in umre.
John Taylor Gatto
|
|
|
|
Začenjam dvomiti o vseh dovršenih in posebnih sistemih izobraževanja. Kaže, da so zgrajeni na predpostavki, da je vsak otrok idiot, ki ga je treba naučiti misliti.
Anne Sullivan
|
|
|
|
Za učitelje morajo biti najpomembnejši cilj učenci vse drugo so le sredstva. Zato obstaja le ena razlaga visokih učnih standardov: najvišje dosežemo takrat, ko največ učencev počasnih in hitrih razvije svoje najvišje zmožnosti.
Joseph Seidlin
|
|
|
|
Izobraževanje izvira iz predstave o prihodnosti. Če je v neki družbi predstava o prihodnosti močno popačena, bo izobraževalni sistem mlade pustil na cedilu.
Alvin Toffler
|
|
|
|
Če cenimo neodvisnost, če nas moti naraščajoča konformnost znanja, vrednot in stališč, ki jih podaja naš zdajšnji sistem, potem si prizadevajmo ustvariti take učne zmožnosti, ki spodbujajo edinstvenost, samousmerjanje in samospodbujeno učenje.
Carl Rogers
|
|
|
|
Upanje vsakega naroda temelji na ustreznem izobraževanju mladine.
Erazem Rotterdamski
|
|
|
|
Šole neke dežele so njena pomanjšana prihodnost.
Tehyi Hsieh
|
|
|
|
Vsi, ki so razmišljali o umetnosti vodenja človeštva, so prejkone spoznali, da usoda imperijev temelji na izobraževanju mladih.
Aristotel
|
|
|
|
Šolski sistem brez pomembnega temelja staršev, je kot vaza z luknjo.
Jesse Jackson
|
|
|
|
Poskrbeti moramo, da bo imel vsak otrok enake možnosti: toda ne takih, da bi postal kot drugi, ampak take, da bi postal drugačen da bi prepoznal svoje edinstvene sposobnosti.
John Fischer
|
|
|
|
|
|
| | |
| |
| Razvoj otrok in mladostnikov
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| Izbrane misli
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
| |
| | |
|
| |
| | |
|
| |
| | |
|
|
|
| © dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007 Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007. Naročniki lahko neomejeno uporabljajo, tiskajo in razmnožujejo vsebino portala. Spreminjanje vsebine ni dovoljeno.
|
|