|
|
|
|
|
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Materiali in članki za ravnatelje in vodje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Več o portalu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nazaj na prvo stran
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pošlji e-sporočilo
|
|
|
|
|
|
|
Glavni urednik portala je doc. dr. Kristijan Musek Lešnik.
Kristijan Musek Lešnik, psiholog, se je v zadnjem desetletju uveljavil kot eden najbolj plodnih strokovnjakov na področju vzgoje in izobraževanja. Tudi tisti vzgojitelji, učitelji, ravnatelji, svetovalni delavci in drugi, ki ga niso imeli priložnost spoznati na katerem od njegovih številnih seminarjev in delavnic, skoraj gotovo poznajo vsaj kakšno od knjig, ki jih je napisal, ali je prispeval k temu, da so ugledale luč sveta.
Kristijan Musek Lešnik že skoraj 20 let, najprej kot študent, nato pa kot učitelj, predavatelj, svetovalec, avtor, prevajalec in urednik svoj trud in energijo vlaga v izboljšanje kakovosti vzgoje in izobraževanja in v zagotavljanje kakovostnih pogojev za vse v vzgojno-izobraževalnem procesu, od otrok in učencev, do zaposlenih.

Slika s prireditve Zavoda Žiga Zois ob podelitvi knjig v skupni vrednosti 40 milijonov SIT slovenskim vrtcem in šolam, februar 2006.
Kratka osebna izkaznica:
Dr. Kristijan Musek Lešnik
Strokovne in druge publikacije
Izobrazba
Članstvo v strokovnih organizacijah in združenjih
Izbrani raziskovalni projekti
Delovne izkušnje / imenovanja
Najpomembnejše vrednote
| Strokovna literatura in priročniki |
| Avtor |
| Samoevalvacija v vzgojno-izobraževalnih organizacijah, avtor skupaj s Katro Bergant; Ljubljana : Inštitut za psihologijo osebnosti, 2001 |
| Od poslanstva do vizije zavoda in neprofitne organizacije : kako razjasniti vrednote, opredeliti poslanstvo in ustvariti vizijo zavoda ali neprofitne organizacije za nove čase; Inštitut za psihologijo osebnosti, 2003 |
| Šolska neuspešnost med otroki in mladostniki : vzroki - posledice - preprečevanje, urednika Kristijan Musek Lešnik in Katra Bergant; Ljubljana : Inštitut za psihologijo osebnosti, 2002 |
| Urednik |
| Mali kuhar, Mary Ann Kohl; Educy, 1999 |
| Mali popotnik, Mary Ann Kohl; Educy, 1999 |
| Gnetimo skupaj, Mary Ann Kohl; Educy, 2000 |
| Mali naravoslovec, Mary Ann Kohl; Educy, 2000 |
| Mali matematik, Mary Ann Kohl; Educy, 2000 |
| Mali umetnik, Mary Ann Kohl; Educy, 2000 |
| Spodbujanje socialnega vedenja : dejavnosti za spodbujanje prosocialnih medosebnih spretnosti in vedenja, David Warden; Donald Christie; Inštitut za psihologijo osebnosti, 2001 |
 |
| Revolucija učenja, Gordon Dryden in Jeanette Vos; Educy, 2001 |
| Obvladovanje stresa za vzgojitelje in učitelje : priročnik za uspešnejše odzivanje na stres : [priročnik za vzgojitelje in učitelje v vrtcih, osnovnih in srednjih šolah], Bettie B. Youngs; Educy, 2001 |
| Obvladovanje stresa za ravnatelje in druge vodstvene delavce v vzgoji in izobraževanju : priročnik za uspešnejše odzivanje na stres : [priročnik za vzgojitelje in učitelje v vrtcih, osnovnih in srednjih šolah], Bettie B. Youngs; Educy, 2001 |
| Vse o nosečnosti in otrokovem prvem letu : [najpopolnejši vodnik za bodoče starše], več avtorjev s klinike Mayo; Educy, 2001 |
| Poučevati s srcem : raziskovanje notranjih pokrajin učiteljevega življenja; Palmer J. Parker; Educy, 2001 |
| Skupinske aktivnosti za mladostnike : priročnik za vodenje skupin, Susan Carrell; Inštitut za psihologijo osebnosti, 2002 |
| Spodbujanje strpnosti in spoštovanja drugačnosti, Susanna Palomares; Inštitut za psihologijo osebnosti, 2001 |
| Psihologija za najstnike, Jonni Kincher; Inštitut za psihologijo osebnosti, 2002 |
| O otrocih, vzgoji in ..., Kristina Resnik; Inštitut za psihologijo osebnosti, 2002 |
| Razvojna psihologija in vzgoja v vrtcih, Marcela Batistič Zorec; Inštitut za psihologijo osebnosti, 2003 |
 |
| Otrokov svet : otrokov razvoj od spočetja do konca mladostništva, Diane E. Papalia in soavtorice; Educy, 2003 |
| Prevajalec (in urednik) |
 |
| Otrok v stiski : priročnik za vzgojitelje, učitelje, strokovnjake in starše, ki se srečujejo z otroki, ki doživljajo stiske, krize in stres, Karen Miller; Educy, 2000 |
 |
| Šest temeljnih prvin samopodobe : kako jih razvijamo pri otrocih in učencih : priročnik za vzgojitelje in učitelje v vrtcih, osnovnih in srednjih šolah, Bettie B. Youngs; Educy, 2000 |
| Spodbujanje vzgojiteljeve in učiteljeve samopodobe : priročnik za vzgojitelje in učitelje v vrtcih, osnovnih in srednjih šolah, Bettie B. Youngs; Educy, 2000 |
| Pomoč otrokom pri spoprijemanju z žalostjo, strahom in jezo : [priročnik za učitelje in svetovalce], Terry Akin in soavtorji; Educy, 2000 |
| Prevajalec |
| Kdo se še boji volkov, David Hutchens; Inštitut za psihologijo osebnosti, 2002 |
| Sence neandertalcev, David Hutchens; Inštitut za psihologijo osebnosti, 2002 |
| Metkina dilema, David Hutchens; Inštitut za psihologijo osebnosti, 2002 |
| Vrh ledene gore, David Hutchens; Inštitut za psihologijo osebnosti, 2002 |
| Razvojni koraki : pregled osnovnih značilnosti otrokovega razvoja od rojstva do sedmega leta, Ivan Ivić s sod.; Inštitut za psihologijo osebnosti, 2002 |
| Sodelovanje pri izboru knjig za slovenski prevod / uredniškem delu |
| Svetovalne spretnosti za vzgojitelje in učitelje, Jeffrey A. Kottler; Inštitut za psihologijo osebnosti, 2001 |
| Psihične travme v otroštvu in adolescenci, Tatjana Samec, Vera slodnjak (Ur.); Kolaborativni center Svetovne zdravstvene organizacije za duševno zdravje otrok pri Svetovalnem centru za otroke, mladostnike in starše, Inštitut za psihologijo osebnosti, 2001 |
| Spomin in učenje : priročnik za učitelje, Jyqueline Bristow in soavtorji; Educy, 2001 |
| 500 nasvetov za učitelje : priročnik za učitelje, Sally Brown in soavtorji; Educy, 2001 |
| Resnica o izgorevanju na delovnem mestu : [kako organizacije povzročajo osebni stres in kako ga preprečiti], Christina Maslach; Educy, 2002 |
| Vodenje razreda. Priročnik za učitelje [v osnovni in srednji šoli] : [za učinkovito delo v vzgoji in izobraževanju], Harry Ayers in Francesca Gray; Educy, 2002 |
| Trpinčenje, Michelle ElliotEducy, 2002 |
| 25 največjih napak pri pedagoškem delu in kako se jim izogniti : [za učinkovito delo v vzgoji in izobraževanju : priročnik za učitelje v osnovni in srednji šoli], Carolyn Orange; Educy, 2002 |
| Pedagoška psihologija, Anita Woolfolk; Educy, 2002 |
| Samozavest, Anita Naik; Educy, 2003 |
| 150 vaj za povečanje notranje motivacije pri učencih, James P. Raffini; Educy, 2003 |
| Slikanice in knjige za otroke |
| Avtor |
| Vidim; Inštitut za psihologijo osebnosti, 2001 |
| Slišim; Inštitut za psihologijo osebnosti, 2001 |
| Tipam; Inštitut za psihologijo osebnosti, 2001 |
| Okušam; Inštitut za psihologijo osebnosti, 2001 |
| Voham; Inštitut za psihologijo osebnosti, 2001 |
| Prevajalec |
 |
| Drugačen, Cathryn Cave, Chris Riddell; Educy, 2001 |
| Muc v jaslicah, Michael Foreman, Educy, 2000 |
| Jazbečeva darila v slovo, Susan Varley; Educy, 2001 |
 |
| Sneženi Mož, Raymond Briggs; Educy, 2001 (urednik slovenske izdaje) |
| VHS |
| Sneženi mož, Raymond Briggs; Educy, 2001 (prevajalec besedila) |
Izobrazba
|
1995
|
Diplomiral na Oddelku za psihologijo, Filizofska Fakulteta v Ljubljani
|
|
1999
|
Magistriral na Oddelku za psihologijo, Filizofska Fakulteta v Ljubljani
|
|
2003
|
Doktoriral na Oddelku za psihologijo, Filizofska Fakulteta v Ljubljani
|
Članstvo v strokovnih organizacijah in združenjih
|
APA American Psychological Association (international affiliate)
|
|
ISSWOV International Society for the Study of Work Values and Behaviour
|
|
DPS Društvo psihologov Slovenije
|
Izbrani raziskovalni projekti
|
1999-2002 Ciljno razvojni projekt "Vzgoja in oblikovanje vrednot", Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, član projektne skupine.
|
|
2008 Projekt v okviru Evrospkih Socialnih Skladov »Pristopi in usposabljanje za kakovost«, Šola za ravnatelje, član raziskovalne skupine.
|
|
2008 Projekt v okviru Evrospkih Socialnih Skladov »Evalvacija vzgoje in izobraževanja v Republiki Sloveniji«, Pedagoški inštitut, član raziskovalne skupine .
|
|
2008 - 2010 Ciljno razvojni projekt (ARRS, MŠŠ) "Didaktični pristopi k vzgoji in izobraževanju za trajnostni razvoj", Fakulteta za management; član projektne skupine.
|
|
2008 - 2010 Ciljno razvojni projekt (ARRS, MŠŠ) "Vpliv vzgojnega načrta na klimo v vzgojnoizobraževalnih organizacijah", Mednarorodna fakulteta za družbene in poslovne študije; nosilec projekta.
|
Delovne izkušnje / imenovanja
|
 |
|
1993 do 1995
|
Gimnazija Vič, Ljubljana, učitelj psihologije
|
|
1996 do 1999
|
Visoka Policijsko Varnostna šola, Ljubljana, asistent za področje psihologije
|
|
1999 do 2004
|
Glavni urednik, založba Educy, strokovna literatura, priročniki in otroško-mladinski program
|
|
1999 do 2005
|
Inštitut za psihologijo osebnosti, direktor
|
|
2003 do 2004
|
Filozofska fakulteta, Ljubljana, dopolnilna zaposlitev kot raziskovalec na raziskovalnem projektu
|
|
2004
|
Imenovan v Svet za oblikovanje politik na področju predšolske vzgoje na Ministrstvu za šolstvo
|
|
2005 do 2006
|
Zavod Žiga Zois, direktor
|
|
2006 do 2007
|
Inštitut za psihologijo osebnosti, direktor
|
|
2006
|
Povabljen kot predvideni nosilec dveh predmetov na programu študija psihologije na Filozofski Fakulteti v Mariboru (v nastajanju) k pripravi študijskega programa za predmeta »Motivacija in emocije« in »Osebnost«
|
|
2006 naprej
|
Samostojna dejavnost svetovanja in izobraževanja pod imenom IPSOS.
|
|
2007
|
Izvoljen v naziv docent za področje Psihologija v managementu na Fakulteti za management (Koper)
|
|
2007 naprej
|
Predavatelj na Fakulteti za management v Kopru na dodiplomskem študiju in na podiplomskem specialističnem programu Management v izobraževanju; nisolec enega predmeta.
|
|
2007 naprej
|
Predavatelj na Mednarodni fakulteti za družbene in poslovne študije v Celju na dodiplomskem študiju in na podiplomskem študijskem programu Management znanja; nosilec štirih predmetov.
|
|
2008
|
S strani vlade RS imenovan za člana Strokovnega sveta za splošno izobraževanje RS
|
|
2008
|
Imenovan na mesto predekana za raziskovanje Mednarodne fakultete za družbene in poslovne študije
|
|
2008
|
Imenovan v senat Mednarodne fakultete za družbene in poslovne študije
|
|
2008 naprej
|
Nosilec dveh predmetov na programu študija psihologije na Oddelku za psihologijo Filozofske Fakultete v Mariboru.
|
|
2009
|
S strani ministra imenovan za člana Delovne skupine za preučitev pravne ureditve šolstva
|
|
2009
|
Imenovan v začasni senat Visoke zdravstvene šole v Celju
|
Najpomembnejše vrednote
|
Dr. Kristijan Musek Lešnik želi s svojim delom prispevati k zagotavljanju in ohranjanju visoke kakovosti vzgoje in izobraževanja v Sloveniji, in k ohranjanju in zagotavljanju kakovostnih pogojev za vse udeležence vzgojno-izobraževalnega procesa, od otrok, učencev in njihovih družin, do zaposlenih v šolah, vrtcih in drugih organizacijah.
|
|
"Prizadevam si, da bi pri delu sledil vrednotam, ki so mi pomembne. Teh ni malo, so pa predvsem povezane s skrbjo za blagostanje otrok.
Če pa me vprašate, katere tri vrednote so mi nasploh najpomembnejše v življenju, bom vedno odgovoril družina, družina in družina. Moja družina in moja otroka. Trije ljudje, ki mi dajejo moč, ki mi dajejo mir, ki mi dajejo energijo za vse, kar počnem."
|
|
|
|
|
|
|
Razvoj otrok in mladostnikov
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Izbrane misli
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|