|
|
|
|
|
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Materiali in članki za ravnatelje in vodje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Več o portalu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nazaj na prvo stran
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pošlji e-sporočilo
|
|
|
|
|
|
|
Materiali, viri, aktivnosti in delavnice za delo z otroki v prvem triletju osnovne šole
| Preko tega dela portala lahko dostopate do materialov, virov, aktivnosti in delavnic za delo z otroki v prvem triletju osnovne šole. |
|
Različna gradiva, materiali, pripomočki, povezave za učitelje |
|
|
Dostop do številnih gradiv, materialov, pripomočkov, virov in povezav za učitelje in druge strokovne delavce v šolah.
|
|
|
|
|
|
Aktivnosti in delavnice za spodbujanje razvoja in kompetenc na različnih področjih |
|
|
Aktivnosti in delavnice, ki so namenjene spodbujanju razvoja otrok na različnih ključnih področjih.
|
|
|
Spodbujanje razmišljanja o sebi, spodbujanje pozitivne samopodobe, samovrednotenja, odnosa do sebe, spodbujanje razvoja jasne identitete
|
|
|
Spodbujanje razmišljanja o čustvih in občutkih, o doživljanju, uravnavanju in izražanju čustev; spodbujanje razvoja čustvene inteligentnosti
|
|
|
Spodbujanje razvoja socialnih spretnosti in kompetenc, spodbujanje prosocialnega vedenja, altruizma in empatije, spodbujanje sodelovalnega in timskega dela
|
|
|
Aktivnosti in dejavnosti s področja družinskih in prijateljskih odnosov in dinamike
|
|
|
Spodbujanje razmišljanja o pomembnih vrednotah in moralnih načelih
|
|
|
Spodbujanje razvoja in kompetenc na področju zastavljanja in uresničevanja lastnih ciljev
|
|
|
Spodbujanje pozitivnih vedenjskih vzorcev in uravnavanje neprimernega vedenja
|
|
|
Spodbujanje razvoja učinkovitih strategij in kompetenc na področju reševanja problemov in konfliktov
|
|
|
Aktivnosti in delavnice s področja odnosa do šole in počutja v šoli
|
|
|
Spodbujanje spoznavnega in intelektualnega razvoja
|
|
|
|
|
|
Razvojno ustvarjalne aktivnosti in delavnice za delo v prvem triletju |
|
|
Razvojno-ustvarjalne aktivnosti in delavnice so namenjene spodbujanju različnih vidikov razvoja otrok.
|
|
|
Razvojno-ustvarjalne aktivnosti in delavnice - spodbujanje prostorskih predstav in raziskovanje z različnimi masami in materiali za oblikovanje, gnetenje Aktivnosti in delavnice, v katerih otroci preko raziskovanja z različnimi masami in materiali skozi konkretne izkušnje spoznavajo, raziskujejo in odkrivajo sebe in svoje zmožnosti, okolje in svet.
|
|
|
Razvojno-ustvarjalne aktivnosti in delavnice - spodbujanje radovednosti, raziskovanja, spoznavanja: raziskovanje okolja in pojavov v okolju Aktivnosti in delavnice, v katerih otroci raziskujejo in odkrivajo okolje in svet okrog sebe.
|
|
|
Razvojno-ustvarjalne aktivnosti in delavnice za spodbujanje spoznavnega razvoja Aktivnosti in delavnice, namenjene spodbujanju spoznavnega in intelektualnega razvoja.
|
|
|
|
|
|
Aktivnosti in delavnice za raziskovanje čutov in sveta zaznavanja |
|
|
Razvojno-ustvarjalne aktivnosti in delavnice, ki so namenjene raziskovanju petih čutov in čutil za okus, vonj, sluh, vid in tip, spodbujajo učenje skozi konkretne in zanimive izkušnje.
|
|
|
Delavnice: vsi čuti
|
|
|
Delavnice: vonj
|
|
|
Delavnice: sluh
|
|
|
Delavnice: vid
|
|
|
Delavnice: tip
|
|
|
Delavnice: okus
|
|
|
|
|
|
Različni obrazci, pripomočki in drugi materiali za učitelje |
|
|
Obrazci, pripomočki in drugi materiali za učitelje v prvem triletju osnovne šole.
|
|
|
|
|
|
Pomembne značilnosti in mejniki razvoja otrok v prvem triletju |
|
|
Pregled nekaterih pomembnih značilnosti in mejnikov razvoja otrok v prvem triletju osnovne šole.
|
|
|
Nekatere razvojne značilnosti in pomembni razvojni mejniki v starosti od 6 do 10 let Pregled razvojnih značilnosti in mejnikov od šestega do desetega leta.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Razvoj otrok in mladostnikov
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Izbrane misli
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
© dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007
Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007. Naročniki lahko neomejeno uporabljajo, tiskajo in razmnožujejo vsebino portala. Spreminjanje vsebine ni dovoljeno.
|
|