abc.viz
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
Materiali in članki za ravnatelje in vodje
Več o portalu
Nazaj na prvo stran
Pošlji e-sporočilo



Materiali, delavnice, viri za spodbujanje spoznavnega in intelektualnega razvoja


Na portalu abc.viz so objavljeni različni materiali, delavnice, viri in povezave za spodbujanje spoznavnega in intelektualnega razvoja otrok in učencev. S klikom na naslov poglavja se odpre množica različnih materialov in povezav.


Labirinti - grafomotorika, koordinacija oko-roka, reševanje problemov, eksekutivne miselne funkcije
Labirinti so odlične naloge za krepitev intelektualnih, miselnih sposobnosti, eksekutivnih miselnih funkcij in sposobnosti reševanja problemov, obenem so odlične vaje za urjenje grafomotoričnih spretnosti in koordinacije oko-roka.

Labirinti v okviru programa abc.viz so načrtovani tako, da prek različnih zahtevnostnih stopenj omogočajo razvoj otrokovih miselnih sposobnosti in grafomotorike. S tem omogočajo širok izbor, v katerem lahko najdete najprimernejše naloge za vaše otroke/učence in omogočite tudi manj spretnim pozitivne izkušnje in zadovoljstvo ob rešitvi naloge.

Dopolni manjkajoče - grafomotorika, koordinacija oko-roka, zaznavna diferenciacija
Naloge v tem modulu so primerne za krepitev grafomotoričnih spretnosti in koordinacije oko-roka. Posegajo na področje zaznavne diferenciacije, miselnega procesiranja, grafomotorike in koordinacije zaznava-odgovor.

Naloge so različno zahtevne in segajo od lažjih do zahtevnejših. Prek različnih zahtevnostnih stopenj spodbujajo razvoj grafomotorike in tudi miselnih sposobnosti, obenem omogočajo izbor primernih nalog za posamezne otroke in učence.

Katera risba je enaka - zaznavna diferenciacija, miselno procesiranje, eksekutivne miselne funkcije
Naloge v tem modulu so primerne za krepitev zaznavnih, intelektualnih in sposobnosti miselnega procesiranja. Posegajo na področje zaznavne diferenciacije, eksekutivnih miselnih funkcij, miselnega procesiranja.

Naloge so različno zahtevne in segajo od lažjih do zelo zahtevnih. Prek različnih zahtevnostnih stopenj omogočajo razvoj otrokovih zaznavnih in miselnih sposobnosti, obenem pa omogočajo izbor primernih nalog za posamezne otroke in učence.

Iskanje razlik - zaznavna diferenciacija
Naloge za iskanje razlik so odlične za krepitev zaznavnih, intelektualnih in sposobnosti miselnega procesiranja. Pripravljene so tako, da prek različnih zahtevnostnih stopenj omogočajo razvoj otrokovih zaznavnih in miselnih sposobnosti.
Domine (ena in več dimenzij razvrščanja) - razvrščanje, klasifikacija, povezovanje
Igre z dominami posegajo na področje razvoja pojmov, ključnih za spoznavni razvoj otrok in učencev. Domine v tem modulu portala abc.viz so načrtovane za krepitev zaznavnih, intelektualnih in sposobnosti miselnega procesiranja. Pri nekaterih se vzorci razlikujejo po eni, pri drugih po več dimenzijah.

Domine v tem modulu programa abc.viz so pripravljene tako, da prek različnih zahtevnostnih stopenj (glede na dimenzije razlikovanja) omogočajo razvoj otrokovih zaznavnih in miselnih sposobnosti. Obenem pa omogočajo izbor primerne različice igre za posamezne otroke in učence.

Spada, ne spada zraven - razvrščanje, klasifikacija, koncepti, pojmi
Naloge v tem modulu so primerne za krepitev zaznavnih, intelektualnih in sposobnosti miselnega procesiranja. Posegajo na področje razvoja pojmov, ključnih za spoznavni razvoj otrok in učencev.

Naloge so pripravljene tako, da prek različnih zahtevnostnih stopenj omogočajo razvoj otrokovih zaznavnih in miselnih sposobnosti. Obenem pa omogočajo izbor primernih nalog za posamezne otroke in učence.

Razvoj otrok in mladostnikov
Izbrane misli
Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
© dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007

Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007.