| | |
|
| Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Materiali in članki za ravnatelje in vodje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Več o portalu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
| Nazaj na prvo stran
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| Pošlji e-sporočilo
| |
| | |
| |
Aktivnosti in delavnice za za skupinsko ali individualno delo z učenci in otroki v 1. triletju osnovne šole.
| Aktivnosti in dejavnosti lahko prosto prilagajate starosti in izkušnjam učencev oziroma otrok. Aktivnosti in dejavnosti so izbrane tako, da omogočajo individualno delo, delo v manjših skupinah in delo v celem razredu. Pri izbiranju aktivnosti in dejavnosti upoštevajte starost in izkušnje učencev oziroma otrok, in druge pomembne okoliščine; po želji lahko uporabite tudi posamezne aktivnosti in delavnice namenjene mlajšim ali starejšim skupinam. |
| Aktivnosti in dejavnosti za spodbujanje razmišljanja o sebi, za spodbujanje pozitivne samopodobe, samovrednotenja, odnosa do sebe, za spodbujanje razvoja jasne identitete. |
| Kdo sem jaz |
| Avtoportret |
| Moja prijateljstva |
| Moji prstni odtisi |
| Moja pesem z akrostihom |
| Moja roža |
| Kaj nam je všeč pri tebi |
| Všeč sem si, všeč sem ti |
| Prijateljska dlan |
| Kaj vse zna moja noga |
| Vsak je dober pri čem |
| Kaj vse zna moja roka |
| Moje najljubše stvari |
| Stvari, ki jih ne maram |
| Kaj si želim za rojstni dan |
| Mi je všeč, mi ni všeč |
| Kaj mislim o dejavnostih v šoli |
| Moje najljubše jedi |
| Sam svoj šef |
| Goooool! |
| Veriga uspehov |
| Kaj mi gre dobro |
| Kaj lahko povem o mojem otroku - list za starše |
| Aktivnosti in delavnice za spodbujanje razmišljanja o čustvih in občutkih, o doživljanju, uravnavanju in izražanju čustev, in aktivnosti za spodbujanje razvoja čustvene inteligentnosti |
| Krog čustev |
| Kako bi se počutil - kako bi se počutila |
| Različna čustva |
| Igra čustev |
| Pokaži svoja čustva - žalost |
| Pokaži svoja čustva - jeza |
| Pokaži svoja čustva - sram |
| Pokaži svoja čustva - strah |
| Pokaži svoja čustva - ljubosumnost |
| Pokaži svoja čustva - veselje |
| Povej, kako je ... |
| Najboljša stvar vseh časov |
| Obrazi občutkov |
| Kako bi se počutil - kako bi se počutila |
| Moje najljubše stvari |
| Stvari, ki jih ne maram |
| Kaj si želim za rojstni dan |
| Mi je všeč, mi ni všeč |
| Velikan |
| Prepiral sem se |
| Kadar sem jezen - kadar sem jezna |
| Goooool! |
| Veriga uspehov |
| Prepoznavanje čustvenih izrazov |
| Aktivnosti in delavnice za spodbujanje razvoja socialnih spretnosti in kompetenc, za spodbujanje prosocialnega vedenja, altruizma in empatije, za spodbujanje sodelovalnega in timskega dela. |
| Moja prijateljstva |
| Kaj nam je všeč pri tebi |
| Všeč sem si, všeč sem ti |
| Moj posebni prijatelj |
| Prijateljska zgodba |
| Vsak je dober pri čem |
| Velikan |
| Tožarjenje |
| Bodimo opaženi |
| Iskanje razlik |
| Kdo je drugačen |
| Skupnosti in skupine |
| Prepiral sem se |
| Kadar sem jezen - kadar sem jezna |
| 50 dobrih dejanj |
| Sestavljanje skupin |
| Razmišljanje o skupinskem delu |
| Aktivnosti in dejavnosti s področja družinskih in prijateljskih odnosov in dinamike |
| Moja prijateljstva |
| Kaj nam je všeč pri tebi |
| Všeč sem si, všeč sem ti |
| Moj posebni prijatelj |
| Prijateljska zgodba |
| Vsak je dober pri čem |
| Aktivnosti in delavnice za spodbujanje razmišljanja o pomembnih vrednotah in moralnih načelih |
| Iskanje razlik |
| Kdo je drugačen |
| Aktivnosti in delavnice za spodbujanje razvoja in kompetenc na področju zastavljanja in uresničevanja lastnih ciljev |
| Sam svoj šef |
| Goooool! |
| Veriga uspehov |
| Aktivnosti in delavnice za spodbujanje pozitivnih vedenjskih vzorcev in uravnavanje neprimernega vedenja |
| Tožarjenje |
| Bodimo opaženi |
| Kako sem se ta teden obnašal v razredu |
| Prepiral sem se |
| Kadar sem jezen - kadar sem jezna |
| Pravila |
| Pravila v razredu |
| 50 dobrih dejanj |
| Delavnice za spodbujanje razvoja učinkovitih strategij in kompetenc na področju reševanja problemov in konfliktov |
| Tožarjenje |
| Prepiral sem se |
| Kadar sem jezen - kadar sem jezna |
| Aktivnosti in delavnice s področja odnosa do šole in počutja v šoli |
| Kaj mislim o dejavnostih v šoli |
| Kako je v šoli? |
| | |
| |
| Razvoj otrok in mladostnikov
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| Izbrane misli
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
| |
| | |
|
| |
| | |
|
| |
| | |
|
|
|
| © dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007 Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007.
|
|