abc.viz
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
Materiali in članki za ravnatelje in vodje
Več o portalu
Nazaj na prvo stran
Pošlji e-sporočilo



Kadar sem jezen - kadar sem jezna


vrtec
1. triletje OŠ
2. triletje OŠ
3. triletje OŠ
srednja šola

Povezava na delovni list v .pdf formatu
DELOVNA LISTA - ločena lista za fante in dekleta



Namen - cilj delavnice


Spodbujanje pozitivnih vedenjskih vzorcev, konstruktivnega reševanja frustracij, medosebnih problemov in sporov.



Vloga voditelja delavnice


Usmerjanje učencev k razmišljanju o pomenu pozitivnih vedenjskih vzorcev, konstruktivnega reševanja frustracij medosebnih problemov in sporov; spodbujanje razprave.



Navodila za otroke / učence / mladostnike


Pod vsakim okvirčkom je napisan način, kaj lahko naredimo, če smo jezni. Če uporabljaš katerega od teh načinov, napiši v okvirček, kaj narediš. Če misliš, da bi lahko katerega od teh načinov bolje uporabil, nariši v okvirček, kaj bi lahko naredil naslednjič, ko boš jezen.

Razmislim o tem, ali sem tudi sam kriv za stvar, zaradi katere sem se razjezil.

Pogovorim se z nekom o mojih jeznih občutkih in čustvih.

Počnem nekaj drugega, da ne mislim na stvar, ki me je razjezila.

Razmišljam: če bi stvar, ki me je razjezila, videl drugače, morda ne bi bil jezen.

Telovadim in se potem počutim bolje.

Razvoj otrok in mladostnikov
Izbrane misli
Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
© dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007

Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007. Naročniki lahko neomejeno uporabljajo, tiskajo in razmnožujejo vsebino portala. Spreminjanje vsebine ni dovoljeno.