abc.viz
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
Materiali in članki za ravnatelje in vodje
Več o portalu
Nazaj na prvo stran
Pošlji e-sporočilo



Misli in čustva


vrtec
1. triletje OŠ
2. triletje OŠ
3. triletje OŠ
srednja šola

Povezava na delovni list v .pdf formatu
DELOVNA LISTA - ločeni obliki za deklice in dečke


Namen - cilj delavnice


Učenci razmišljajo o povezavi med mišljenjem in čustvi, med miselno naravnanostjo in razpoloženjem.


Vloga voditelja delavnice


Usmerjanje učencev k razmišljanju o povezavi med mišljenjem in čustvi, spodbujanje razprave ...


Navodila za otroke / učence / mladostnike


Kako razmišljamo vpliva na naša čustva. Če se na primer trudiš nekaj narediti, pa ti ne uspe, lahko pomisliš: »gotovo je vsem drugim uspelo, samo meni ni.« - in se počutiš nesrečno. Kaj pa se zgodi, če razmišljaš drugače: »Škoda, da mi ni uspelo. Ampak namesto tega lahko naredim cel kup drugih stvari, ki mi bodo bolje uspele. Ali pa se bolj potrudim, in mi bo uspelo«. In se namesto slabe volje in razpoloženja začne dobra volja.

Napiši dogodek, ali stvar, ki te je spravila v slabo voljo ali v žalost:

Kako si razmišljal(a), kaj si si mislil(a) o tem dogodku ali stvari:

Kako bi lahko drugače razmišljal(a), da bi se počutil(a) bolje:

Razvoj otrok in mladostnikov
Izbrane misli
Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
© dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007

Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007. Naročniki lahko neomejeno uporabljajo, tiskajo in razmnožujejo vsebino portala. Spreminjanje vsebine ni dovoljeno.