| | |
|
| Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Materiali in članki za ravnatelje in vodje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Več o portalu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
| Nazaj na prvo stran
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| Pošlji e-sporočilo
| |
| | |
| |
Aktivnosti in delavnice za za skupinsko ali individualno delo z dijaki in mladostniki v srednji šoli.
| Aktivnosti in dejavnosti lahko prosto prilagajate starosti in izkušnjam dijakov in mladostnikov. Aktivnosti in dejavnosti so izbrane tako, da omogočajo individualno delo, delo v manjših skupinah in delo v celem razredu. Pri izbiranju aktivnosti in dejavnosti upoštevajte starost in izkušnje dijakov in mladostnikov, in druge pomembne okoliščine. |
| Aktivnosti in dejavnosti za spodbujanje razmišljanja o sebi, za spodbujanje pozitivne samopodobe, samovrednotenja, odnosa do sebe, za spodbujanje razvoja jasne identitete. |
| To sem jaz |
| Moj knjižni jaz |
| Moj filmski jaz |
| Moj stripovski jaz |
| Sanjam |
| Pred davnimi časi |
| Moj prihodni življenjepis |
| Moje življenje |
| Moje spričevalo |
| Moja gledališka igra |
| Moj knjižni junak |
| Moj filmski junak |
| Moj junak iz stripa |
| Moja televizijska družina |
| Moji cilji |
| Kaj želim spremeniti pri sebi |
| Kdo verjame vame |
| Samoomalovaževanje |
| Sprejemanje sebe |
| Moje sanje |
| Moji junaki |
| Kako močan sem - kako močna sem |
| Včasih tveganje pomaga |
| Razmišljanje o lepih stvareh |
| Razmišljanje, da smo pri nečem obupni |
| Pohvale |
| Vsi smo posebni in enkratni |
| Zanašanje na sebe |
| Samozavest |
| Gradimo svojo samozavest |
| Tudi domača opravila in obveznosti so lahko zabavne |
| Naše vloge v družinah |
| Kako zanimivo pripovedujem |
| Ali pritegnem ali odvračam druge |
| Pomemben cilj |
| Voditeljske sposobnosti in spretnosti |
| Kako dobro mi gre |
| Kaj mislim o mojem delu |
| Posredovanje pri reševanju konflikta |
| Aktivnosti in delavnice za spodbujanje razmišljanja o čustvih in občutkih, o doživljanju, uravnavanju in izražanju čustev, in aktivnosti za spodbujanje razvoja čustvene inteligentnosti |
| Izražanje ljubezni |
| Dogaja se vsak dan - pesem o vsakdanjih stvareh |
| Škodljivi načini za izražanje jeze |
| Konstruktivni načini za izražanje jeze |
| Razmišljanje o lepih stvareh |
| Kako si v družini izražamo čustva |
| Pogovarjanje o problemih |
| Zaradi prijateljev se počutimo dobro |
| Intervju jeze |
| Aktivnosti in delavnice za spodbujanje razvoja socialnih spretnosti in kompetenc, za spodbujanje prosocialnega vedenja, altruizma in empatije, za spodbujanje sodelovalnega in timskega dela. |
| Prijateljske lastnosti |
| Moja televizijska družina |
| Kdo verjame vame |
| Prijaznost |
| Včasih lahko pomagam tudi naskrivaj |
| Zaupanje drugim ljudem |
| Če zaupamo napačnim ljudem |
| Pogovarjanje o problemih |
| Zaradi prijateljev se počutimo dobro |
| Izbiranje prijateljev |
| Konflikti in pogajanja |
| Kako rešujemo konflikte |
| Intervju jeze |
| Težka vprašanja o prijateljstvu |
| Težavni ljudje |
| Spoštljivo nestrinjanje |
| Sodelovalno reševanje problemov |
| Pomoč drugim v težavah |
| Posredovanje pri reševanju konflikta |
| Vrednote v mojem razredu |
| Vprašalnik o razredu |
| Konflikte se da rešiti |
| Aktivnosti in dejavnosti s področja družinskih in prijateljskih odnosov in dinamike |
| Prijateljske lastnosti |
| Moja televizijska družina |
| Kdo verjame vame |
| Naše vloge v družinah |
| Nenapisana pravila v družinah |
| Kako si v družini izražamo čustva |
| Starši niso vedno popolni |
| Spoštovanje do staršev |
| Pogovarjanje o problemih |
| Zaradi prijateljev se počutimo dobro |
| Izbiranje prijateljev |
| Težka vprašanja o prijateljstvu |
| Aktivnosti in delavnice za spodbujanje razmišljanja o pomembnih vrednotah in moralnih načelih |
| Moj knjižni jaz |
| Moj filmski jaz |
| Moj stripovski jaz |
| Sanjam |
| Moja gledališka igra |
| Televizijski oglas za vrednoto poštenost |
| Televizijski oglas za vrednoto sočutje |
| Televizijski oglas za vrednoto sodelovanje |
| Televizijski oglas za vrednoto pogum |
| Televizijski oglas za vrednoto pravičnost |
| Televizijski oglas za vrednoto prijaznost |
| Televizijski oglas za vrednoto zvestoba |
| Televizijski oglas za vrednoto potrpežljivost |
| Televizijski oglas za vrednoto ponos |
| Televizijski oglas za vrednoto spoštovanje |
| Televizijski oglas za vrednoto odgovornost |
| Televizijski oglas za vrednoto strpnost |
| Moji junaki |
| Včasih lahko pomagam tudi naskrivaj |
| Prijaznost |
| Pomembne misli različnih osebnosti iz zgodovine in današnjih dni |
| Aktivnosti in delavnice za spodbujanje razvoja in kompetenc na področju zastavljanja in uresničevanja lastnih ciljev |
| Moji cilji |
| Kaj želim spremeniti pri sebi |
| Kako mi lahko drugi pomagajo pri mojih ciljih |
| Moje sanje |
| Razstavljanje večjih ciljev v manjše |
| Včasih tveganje pomaga |
| Tudi domača opravila in obveznosti so lahko zabavne |
| Pomemben cilj |
| Kako dobro mi gre |
| Kaj mislim o mojem delu |
| Aktivnosti in delavnice za spodbujanje pozitivnih vedenjskih vzorcev in uravnavanje neprimernega vedenja |
| Moje spričevalo |
| Nezdravo tveganje |
| Škodljivi načini za izražanje jeze |
| Konstruktivni načini za izražanje jeze |
| Prijaznost |
| Nenapisana pravila v družinah |
| Kako si v družini izražamo čustva |
| Če zaupamo napačnim ljudem |
| Pogovarjanje o problemih |
| Konflikti in pogajanja |
| Kako rešujemo konflikte |
| Intervju jeze |
| Težavni ljudje |
| Spoštljivo nestrinjanje |
| Dogovor med učencem in učiteljem |
| Posredovanje pri reševanju konflikta |
| Vprašalnik o razredu |
| Graf vedenja |
| Konflikte se da rešiti |
| Delavnice za spodbujanje razvoja učinkovitih strategij in kompetenc na področju reševanja problemov in konfliktov |
| Če zaupamo napačnim ljudem |
| Pogovarjanje o problemih |
| Konflikti in pogajanja |
| Kako rešujemo konflikte |
| Intervju jeze |
| Težavni ljudje |
| Spoštljivo nestrinjanje |
| Sodelovalno reševanje problemov |
| Posredovanje pri reševanju konflikta |
| Konflikte se da rešiti |
| Aktivnosti in delavnice s področja odnosa do šole in počutja v šoli |
| Moje spričevalo |
| Vrednote v mojem razredu |
| Vprašalnik o razredu |
| | |
| |
| Razvoj otrok in mladostnikov
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| Izbrane misli
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
| |
| | |
|
| |
| | |
|
| |
| | |
|
|
|
| © dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007 Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007.
|
|