abc.viz
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
Materiali in članki za ravnatelje in vodje
Več o portalu
Nazaj na prvo stran
Pošlji e-sporočilo



Pomen razprave o poslanstvu, vrednotah, viziji za šole, vrtce, organizacije

Ta del portala zajema večje število člankov o pomenu poglobljene in široke razprave o poslanstvu, vrednotah, viziji in drugih temeljnih vprašanjih delovanja šole, vrtca, ali druge vzgojno-izobraževalne organizacije.

Izbrani članki

Vsak vrtec, vsaka šola, vsaka organizacija izpolnjuje nek namen

Danes ni lahko razmišljati o organizacijah

O vrednotah, poslanstvu, viziji organizacije je preprosto treba začeti razmišljati

Ali se splača razmišljati o globljih vprašanjih, ali je bolje sproti gasiti požare?

Razmišljanje o vrednotah, poslanstvu, viziji vodi k osmišljanju dela

Ali razprava o vrednotah, poslanstvu in viziji sploh vpliva na učinkovitost organizacije ? – 1. del

Ali razprava o vrednotah, poslanstvu in viziji sploh vpliva na učinkovitost organizacije ? – 2. del

Vrednote, poslanstvo in vizija – korenine in kompas organizacije – 1. del

Vrednote, poslanstvo in vizija – korenine in kompas organizacije – 2. del

Vrednote, poslanstvo in vizija – korenine in kompas organizacije – 3. del

Peter Senge in njegova kritika sodobnega šolskega sistema

Pomen občutka skupne identitete v vrtcu, šoli, organizaciji

Na kaj vse vpliva razmišljanje o vrednotah, poslanstvu in viziji

Kaj je poslanstvo, kaj so vrednote, kaj je vizija? – 1. del

Kaj je poslanstvo, kaj so vrednote, kaj je vizija? – 2. del

Kaj je poslanstvo, kaj so vrednote, kaj je vizija? – 3. del

Kaj je poslanstvo, kaj so vrednote, kaj je vizija - drugi sorodni in podobni pojmi – 1. del

Kaj je poslanstvo, kaj so vrednote, kaj je vizija - drugi sorodni in podobni pojmi – 2. del

Kdo naj bo vključen v razpravo o vrednotah, poslanstvu in viziji in kdo naj jo vodi? – 1. del

Kdo naj bo vključen v razpravo o vrednotah, poslanstvu in viziji in kdo naj jo vodi? – 2. del

Ovire, ki lahko zavirajo ustvarjanje vizije in razpravljanje o vrednotah ter poslanstvu – 1. del

Ovire, ki lahko zavirajo ustvarjanje vizije in razpravljanje o vrednotah ter poslanstvu – 2. del

Ovire, ki lahko zavirajo ustvarjanje vizije in razpravljanje o vrednotah ter poslanstvu – 3. del

Ovire, ki lahko zavirajo ustvarjanje vizije in razpravljanje o vrednotah ter poslanstvu – 4. del

Zakaj je vrednote, poslanstvo in vizijo organizacije smiselno zapisati? – 1. del

Zakaj je vrednote, poslanstvo in vizijo organizacije smiselno zapisati? – 2. del

Zakaj je vrednote, poslanstvo in vizijo organizacije smiselno zapisati? – 3. del

Najpogostejše pomanjkljivosti pisnih izjav o poslanstvu, vrednotah in viziji – 1. del

Najpogostejše pomanjkljivosti pisnih izjav o poslanstvu, vrednotah in viziji – 2. del

Zakaj tudi še tako dobro načrtovana razprava lahko zgreši svoj namen? – 1. del

Zakaj tudi še tako dobro načrtovana razprava lahko zgreši svoj namen? – 2. del

Zakaj tudi še tako dobro načrtovana razprava lahko zgreši svoj namen? – 3. del

Poslanstvo, vrednote in vizija kot ključni elementi strateškega načrtovanja v vrtcu, šoli, organizaciji – 1. del

Poslanstvo, vrednote in vizija kot ključni elementi strateškega načrtovanja v vrtcu, šoli, organizaciji – 2. del

Poslanstvo, vrednote in vizija kot ključni elementi strateškega načrtovanja v vrtcu, šoli, organizaciji – 3. del

Poslanstvo, vrednote in vizija kot ključni elementi strateškega načrtovanja v vrtcu, šoli, organizaciji – 4. del

Kdaj je primeren (pravi) čas za začetek razprave o vrednotah, poslanstvu in viziji? – 1. del

Kdaj je primeren (pravi) čas za začetek razprave o vrednotah, poslanstvu in viziji? – 2. del

Razvoj otrok in mladostnikov
Izbrane misli
Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
© dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007

Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007.