| | |
|
| Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Materiali in članki za ravnatelje in vodje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Več o portalu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
| Nazaj na prvo stran
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| Pošlji e-sporočilo
| |
| | |
| |
Aktivnosti in delavnice za za skupinsko ali individualno delo z učenci in otroki v 2. triletju osnovne šole.
| Aktivnosti in dejavnosti lahko prosto prilagajate starosti in izkušnjam učencev oziroma otrok. Aktivnosti in dejavnosti so izbrane tako, da omogočajo individualno delo, delo v manjših skupinah in delo v celem razredu. Pri izbiranju aktivnosti in dejavnosti upoštevajte starost in izkušnje učencev oziroma otrok, in druge pomembne okoliščine; po želji lahko uporabite tudi posamezne aktivnosti in delavnice namenjene mlajšim ali starejšim skupinam. |
| Aktivnosti in dejavnosti za spodbujanje razmišljanja o sebi, za spodbujanje pozitivne samopodobe, samovrednotenja, odnosa do sebe, za spodbujanje razvoja jasne identitete. |
| Odraščanje je včasih težavno |
| Kaj si mislim o sebi |
| Čas za sebe |
| Skrbi zaradi sprememb |
| Kako se "odskrbimo" |
| Pesimizem |
| Kdo sem jaz |
| Nekaj stvari o meni |
| Moja družina in jaz |
| Moj novi avtoportret |
| Dobre stvari o meni |
| Moja pesem z akrostihom |
| Moje knjižno kazalo |
| Če bi bil žival |
| Moja močna in manj močna področja |
| Moje najljubše stvari |
| Samoocena za ta teden |
| Stvari, ki jih imam rad, in stvari, ki jih ne maram |
| Vsi smo posebni in enkratni |
| Zanašanje na sebe |
| Samozavest |
| Gradimo svojo samozavest |
| Tudi domača opravila in obveznosti so lahko zabavne |
| Naše vloge v družinah |
| Sam svoj šef |
| Goooool! |
| Veriga uspehov |
| Kaj mi gre dobro |
| Kaj lahko povem o mojem otroku - list za starše |
| Sprejemanje in zavračanje |
| Značke za sošolce |
| Pozitivno gledanje na stvari |
| Oblački za spodbudo |
| Oblački za pohvalo |
| Neodvisnost |
| Ključ do uspeha |
| Kaj mi gre dobro |
| Aktivnosti in delavnice za spodbujanje razmišljanja o čustvih in občutkih, o doživljanju, uravnavanju in izražanju čustev, in aktivnosti za spodbujanje razvoja čustvene inteligentnosti |
| Naša čustva vplivajo na naše telo |
| Misli in čustva |
| Besede za čustva |
| Ko stvari ne gredo po naše |
| Izražanje neprijetnih čustev |
| Izražanje prijetnih čustev |
| Izražanje ljubezni |
| Dobra volja |
| Skrbi zaradi sprememb |
| Kako se "odskrbimo" |
| Pesimizem |
| Različna čustva |
| Igra čustev |
| Pokaži svoja čustva - žalost |
| Pokaži svoja čustva - jeza |
| Pokaži svoja čustva - sram |
| Pokaži svoja čustva - strah |
| Pokaži svoja čustva - ljubosumnost |
| Pokaži svoja čustva - veselje |
| Povej, kako je ... |
| Skrbi, ki so izginile |
| Moje knjižno kazalo |
| Občutki in čustva |
| Pismo dobrodošlice |
| Kako bi se počutil - kako bi se počutila |
| Najboljša stvar vseh časov |
| Kako se počutim, ko ... |
| Kdo pravi kaj |
| Stvari, ki jih imam rad, in stvari, ki jih ne maram |
| Kako si v družini izražamo čustva |
| Pogovarjanje o problemih |
| Zaradi prijateljev se počutimo dobro |
| Prepiral sem se |
| Kadar sem jezen - kadar sem jezna |
| Goooool! |
| Veriga uspehov |
| Prepiranje |
| Reševanje problemov |
| Načini reševanja problemov |
| Kaj pomaga pri jezi |
| Jezne besede |
| Govorica jeze |
| Prepoznavanje čustvenih izrazov |
| Aktivnosti in delavnice za spodbujanje razvoja socialnih spretnosti in kompetenc, za spodbujanje prosocialnega vedenja, altruizma in empatije, za spodbujanje sodelovalnega in timskega dela. |
| Moja prijateljstva |
| Moj prijatelj - moja prijateljica |
| Intervju o prijateljstvu |
| Kolaž prijateljstva |
| Občutki in čustva |
| Pismo dobrodošlice |
| Kako bi se počutil - kako bi se počutila |
| Vsi imamo svoja močna področja |
| Kartice za igro vlog |
| Včasih lahko pomagam tudi naskrivaj |
| Zaupanje drugim ljudem |
| Če zaupamo napačnim ljudem |
| Pogovarjanje o problemih |
| Zaradi prijateljev se počutimo dobro |
| Izbiranje prijateljev |
| Tožarjenje |
| Bodimo opaženi |
| Iskanje razlik |
| Kdo je drugačen |
| Skupnosti in skupine |
| Prepiral sem se |
| Kadar sem jezen - kadar sem jezna |
| 50 dobrih dejanj |
| Sestavljanje skupin |
| Razmišljanje o skupinskem delu |
| Prepiranje |
| Reševanje problemov |
| Načini reševanja problemov |
| Kaj pomaga pri jezi |
| Poišči svoj par |
| Omalovaževanje |
| Značke za sošolce |
| Oblački za spodbudo |
| Oblački za pohvalo |
| Je to tožarjenje? |
| Jezne besede |
| Ali so to naredili nalašč? |
| Kaj je sodelovanje? |
| Sodelovanje med ljudmi |
| Govorica jeze |
| Odnosi v razredu |
| Razredni dogovor |
| Krogci za pohvalo |
| Ocena skupinskega dela |
| Aktivnosti in dejavnosti s področja družinskih in prijateljskih odnosov in dinamike |
| Moja prijateljstva |
| Moja družina in jaz |
| Moj prijatelj - moja prijateljica |
| To je moja družina |
| Intervju o prijateljstvu |
| Kolaž prijateljstva |
| Darila za družino |
| Vsi imamo svoja močna področja |
| Kartice za igro vlog |
| Naše vloge v družinah |
| Nenapisana pravila v družinah |
| Kako si v družini izražamo čustva |
| Starši niso vedno popolni |
| Spoštovanje do staršev |
| Pogovarjanje o problemih |
| Zaradi prijateljev se počutimo dobro |
| Izbiranje prijateljev |
| Aktivnosti in delavnice za spodbujanje razmišljanja o pomembnih vrednotah in moralnih načelih |
| Včasih lahko pomagam tudi naskrivaj |
| Iskanje razlik |
| Kdo je drugačen |
| Pomembne misli različnih osebnosti iz zgodovine in današnjih dni |
| Aktivnosti in delavnice za spodbujanje razvoja in kompetenc na področju zastavljanja in uresničevanja lastnih ciljev |
| Samoocena za ta teden |
| Tudi domača opravila in obveznosti so lahko zabavne |
| Sam svoj šef |
| Goooool! |
| Veriga uspehov |
| Oblački za spodbudo |
| Oblački za pohvalo |
| Ključ do uspeha |
| Aktivnosti in delavnice za spodbujanje pozitivnih vedenjskih vzorcev in uravnavanje neprimernega vedenja |
| Ko stvari ne gredo po naše |
| Skrbi zaradi sprememb |
| Kako se "odskrbimo" |
| Pesimizem |
| Skrbi, ki so izginile |
| Kartice za igro vlog |
| Nenapisana pravila v družinah |
| Kako si v družini izražamo čustva |
| Če zaupamo napačnim ljudem |
| Pogovarjanje o problemih |
| Tožarjenje |
| Bodimo opaženi |
| Kako sem se ta teden obnašal v razredu |
| Prepiral sem se |
| Kadar sem jezen - kadar sem jezna |
| Pravila |
| Pravila v razredu |
| 50 dobrih dejanj |
| Prepiranje |
| Reševanje problemov |
| Načini reševanja problemov |
| Kaj pomaga pri jezi |
| Kako začnemo pogovor |
| Sprejemanje in zavračanje |
| Omalovaževanje |
| Značke za sošolce |
| Pravila za razredne sestanke |
| Pozitivno gledanje na stvari |
| Je to tožarjenje? |
| Jezne besede |
| Ali so to naredili nalašč? |
| Govorica jeze |
| Odnosi v razredu |
| Razredni dogovor |
| Krogci za pohvalo |
| Delavnice za spodbujanje razvoja učinkovitih strategij in kompetenc na področju reševanja problemov in konfliktov |
| Ko stvari ne gredo po naše |
| Skrbi zaradi sprememb |
| Kako se "odskrbimo" |
| Pesimizem |
| Skrbi, ki so izginile |
| Kartice za igro vlog |
| Če zaupamo napačnim ljudem |
| Pogovarjanje o problemih |
| Tožarjenje |
| Prepiral sem se |
| Kadar sem jezen - kadar sem jezna |
| Prepiranje |
| Reševanje problemov |
| Načini reševanja problemov |
| Kaj pomaga pri jezi |
| Je to tožarjenje? |
| Jezne besede |
| Ali so to naredili nalašč? |
| Govorica jeze |
| Razredni dogovor |
| Aktivnosti in delavnice s področja odnosa do šole in počutja v šoli |
| Kako je v šoli? |
| Odnosi v razredu |
| Razredni dogovor |
| | |
| |
| Razvoj otrok in mladostnikov
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| Izbrane misli
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
| |
| | |
|
| |
| | |
|
| |
| | |
|
|
|
| © dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007 Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007.
|
|