| | |
|
| Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Materiali in članki za ravnatelje in vodje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Več o portalu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
| Nazaj na prvo stran
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| Pošlji e-sporočilo
| |
| | |
| |
Aktivnosti in delavnice za za skupinsko ali individualno delo z učenci v 3. triletju osnovne šole.
| Aktivnosti in dejavnosti lahko prosto prilagajate starosti in izkušnjam učencev oziroma najstnikov. Aktivnosti in dejavnosti so izbrane tako, da omogočajo individualno delo, delo v manjših skupinah in delo v celem razredu. Pri izbiranju aktivnosti in dejavnosti upoštevajte starost in izkušnje učencev oziroma najstnikov, in druge pomembne okoliščine; po izbiri lahko uporabite tudi posamezne aktivnosti in delavnice namenjene mlajšim ali starejšim skupinam. |
| Aktivnosti in dejavnosti za spodbujanje razmišljanja o sebi, za spodbujanje pozitivne samopodobe, samovrednotenja, odnosa do sebe, za spodbujanje razvoja jasne identitete. |
| Moje najljubše mesto pod soncem |
| Odraščanje je včasih težavno |
| Kaj si mislim o sebi |
| Čas za sebe |
| Skrbi zaradi sprememb |
| Kako se "odskrbimo" |
| Pesimizem |
| To sem jaz |
| Moja pesem z akrostihom |
| Moj knjižni jaz |
| Moj filmski jaz |
| Moj stripovski jaz |
| Sanjam |
| Pred davnimi časi |
| Moj prihodni življenjepis |
| Moje življenje |
| Moje spričevalo |
| Moja gledališka igra |
| Moj knjižni junak |
| Moj filmski junak |
| Moj junak iz stripa |
| Lahko sem dober pri ... |
| Vsi imamo svoja močna področja |
| Pesem o všečnih stvareh |
| Moja televizijska družina |
| Plusi in minusi šole |
| Moji cilji |
| Kaj želim spremeniti pri sebi |
| Kdo verjame vame |
| Samoomalovaževanje |
| Sprejemanje sebe |
| Moje sanje |
| Moji junaki |
| Kako močan sem - kako močna sem |
| Včasih tveganje pomaga |
| Razmišljanje o lepih stvareh |
| Razmišljanje, da smo pri nečem obupni |
| Pohvale |
| Vsi smo posebni in enkratni |
| Zanašanje na sebe |
| Samozavest |
| Gradimo svojo samozavest |
| Tudi domača opravila in obveznosti so lahko zabavne |
| Naše vloge v družinah |
| Sprejemanje in zavračanje |
| Značke za sošolce |
| Pozitivno gledanje na stvari |
| Oblački za spodbudo |
| Oblački za pohvalo |
| Neodvisnost |
| Ključ do uspeha |
| Kaj mi gre dobro |
| Kako zanimivo pripovedujem |
| Ali pritegnem ali odvračam druge |
| Pomemben cilj |
| Voditeljske sposobnosti in spretnosti |
| Kako dobro mi gre |
| Kaj mislim o mojem delu |
| Posredovanje pri reševanju konflikta |
| Aktivnosti in delavnice za spodbujanje razmišljanja o čustvih in občutkih, o doživljanju, uravnavanju in izražanju čustev, in aktivnosti za spodbujanje razvoja čustvene inteligentnosti |
| Naša čustva vplivajo na naše telo |
| Misli in čustva |
| Besede za čustva |
| Ko stvari ne gredo po naše |
| Izražanje neprijetnih čustev |
| Izražanje prijetnih čustev |
| Izražanje ljubezni |
| Moje najljubše mesto pod soncem |
| Dobra volja |
| Skrbi zaradi sprememb |
| Kako se "odskrbimo" |
| Pesimizem |
| Skrbi, ki so izginile |
| Pesem o všečnih stvareh |
| Dogaja se vsak dan - pesem o vsakdanjih stvareh |
| Škodljivi načini za izražanje jeze |
| Konstruktivni načini za izražanje jeze |
| Razmišljanje o lepih stvareh |
| Kako si v družini izražamo čustva |
| Pogovarjanje o problemih |
| Zaradi prijateljev se počutimo dobro |
| Prepiranje |
| Reševanje problemov |
| Načini reševanja problemov |
| Kaj pomaga pri jezi |
| Jezne besede |
| Govorica jeze |
| Intervju jeze |
| Dnevnik mojega prepira |
| Aktivnosti in delavnice za spodbujanje razvoja socialnih spretnosti in kompetenc, za spodbujanje prosocialnega vedenja, altruizma in empatije, za spodbujanje sodelovalnega in timskega dela. |
| Prijateljske lastnosti |
| Nekdo pomemben zame |
| Kako sem spoznal prijatelja - prijateljico |
| Kartice za igro vlog |
| Pantomima |
| Pravi nasvet |
| Moja televizijska družina |
| Kdo verjame vame |
| Prijaznost |
| Včasih lahko pomagam tudi naskrivaj |
| Zaupanje drugim ljudem |
| Če zaupamo napačnim ljudem |
| Pogovarjanje o problemih |
| Zaradi prijateljev se počutimo dobro |
| Izbiranje prijateljev |
| Prepiranje |
| Reševanje problemov |
| Načini reševanja problemov |
| Kaj pomaga pri jezi |
| Omalovaževanje |
| Značke za sošolce |
| Oblački za spodbudo |
| Oblački za pohvalo |
| Jezne besede |
| Kaj je sodelovanje? |
| Sodelovanje med ljudmi |
| Govorica jeze |
| Odnosi v razredu |
| Razredni dogovor |
| Krogci za pohvalo |
| Ocena skupinskega dela |
| Konflikti in pogajanja |
| Kako rešujemo konflikte |
| Reševanje konfliktov |
| Intervju jeze |
| Dnevnik mojega prepira |
| Težka vprašanja o prijateljstvu |
| Težavni ljudje |
| Spoštljivo nestrinjanje |
| Sodelovalno reševanje problemov |
| Pomoč drugim v težavah |
| Razredna opozorila |
| Posredovanje pri reševanju konflikta |
| Vrednote v mojem razredu |
| Vprašalnik o razredu |
| Konflikte se da rešiti |
| Aktivnosti in dejavnosti s področja družinskih in prijateljskih odnosov in dinamike |
| Prijateljske lastnosti |
| Nekdo pomemben zame |
| Kako sem spoznal prijatelja - prijateljico |
| Moja televizijska družina |
| Kdo verjame vame |
| Naše vloge v družinah |
| Nenapisana pravila v družinah |
| Kako si v družini izražamo čustva |
| Starši niso vedno popolni |
| Spoštovanje do staršev |
| Pogovarjanje o problemih |
| Zaradi prijateljev se počutimo dobro |
| Izbiranje prijateljev |
| Težka vprašanja o prijateljstvu |
| Aktivnosti in delavnice za spodbujanje razmišljanja o pomembnih vrednotah in moralnih načelih |
| Moj knjižni jaz |
| Moj filmski jaz |
| Moj stripovski jaz |
| Sanjam |
| Moja gledališka igra |
| Kartice za igro vlog |
| Moj knjižni junak |
| Moj filmski junak |
| Moj junak iz stripa |
| Pantomima |
| Pravi nasvet |
| Televizijski oglas za vrednoto poštenost |
| Televizijski oglas za vrednoto sočutje |
| Televizijski oglas za vrednoto sodelovanje |
| Televizijski oglas za vrednoto pogum |
| Televizijski oglas za vrednoto pravičnost |
| Televizijski oglas za vrednoto prijaznost |
| Televizijski oglas za vrednoto zvestoba |
| Televizijski oglas za vrednoto potrpežljivost |
| Televizijski oglas za vrednoto ponos |
| Televizijski oglas za vrednoto spoštovanje |
| Televizijski oglas za vrednoto odgovornost |
| Televizijski oglas za vrednoto strpnost |
| Moji junaki |
| Včasih lahko pomagam tudi naskrivaj |
| Prijaznost |
| Pomembne misli različnih osebnosti iz zgodovine in današnjih dni |
| Aktivnosti in delavnice za spodbujanje razvoja in kompetenc na področju zastavljanja in uresničevanja lastnih ciljev |
| Lahko sem dober pri ... |
| Moji cilji |
| Kaj želim spremeniti pri sebi |
| Kako mi lahko drugi pomagajo pri mojih ciljih |
| Moje sanje |
| Razstavljanje večjih ciljev v manjše |
| Včasih tveganje pomaga |
| Tudi domača opravila in obveznosti so lahko zabavne |
| Oblački za spodbudo |
| Oblački za pohvalo |
| Ključ do uspeha |
| Pomemben cilj |
| Kako dobro mi gre |
| Kaj mislim o mojem delu |
| Aktivnosti in delavnice za spodbujanje pozitivnih vedenjskih vzorcev in uravnavanje neprimernega vedenja |
| Ko stvari ne gredo po naše |
| Skrbi zaradi sprememb |
| Kako se "odskrbimo" |
| Pesimizem |
| Skrbi, ki so izginile |
| Moje spričevalo |
| Kartice za igro vlog |
| Pravi nasvet |
| Plusi in minusi šole |
| Nezdravo tveganje |
| Škodljivi načini za izražanje jeze |
| Konstruktivni načini za izražanje jeze |
| Prijaznost |
| Nenapisana pravila v družinah |
| Kako si v družini izražamo čustva |
| Če zaupamo napačnim ljudem |
| Pogovarjanje o problemih |
| Prepiranje |
| Reševanje problemov |
| Načini reševanja problemov |
| Kaj pomaga pri jezi |
| Kako začnemo pogovor |
| Sprejemanje in zavračanje |
| Omalovaževanje |
| Značke za sošolce |
| Pravila za razredne sestanke |
| Pozitivno gledanje na stvari |
| Jezne besede |
| Govorica jeze |
| Odnosi v razredu |
| Razredni dogovor |
| Krogci za pohvalo |
| Konflikti in pogajanja |
| Kako rešujemo konflikte |
| Reševanje konfliktov |
| Intervju jeze |
| Dnevnik mojega prepira |
| Težavni ljudje |
| Spoštljivo nestrinjanje |
| Razredna opozorila |
| Dogovor med učencem in učiteljem |
| Posredovanje pri reševanju konflikta |
| Vprašalnik o razredu |
| Graf vedenja |
| Konflikte se da rešiti |
| Delavnice za spodbujanje razvoja učinkovitih strategij in kompetenc na področju reševanja problemov in konfliktov |
| Ko stvari ne gredo po naše |
| Skrbi zaradi sprememb |
| Kako se "odskrbimo" |
| Pesimizem |
| Skrbi, ki so izginile |
| Kartice za igro vlog |
| Če zaupamo napačnim ljudem |
| Pogovarjanje o problemih |
| Prepiranje |
| Reševanje problemov |
| Načini reševanja problemov |
| Kaj pomaga pri jezi |
| Jezne besede |
| Govorica jeze |
| Razredni dogovor |
| Konflikti in pogajanja |
| Kako rešujemo konflikte |
| Reševanje konfliktov |
| Intervju jeze |
| Dnevnik mojega prepira |
| Težavni ljudje |
| Spoštljivo nestrinjanje |
| Sodelovalno reševanje problemov |
| Razredna opozorila |
| Posredovanje pri reševanju konflikta |
| Konflikte se da rešiti |
| Aktivnosti in delavnice s področja odnosa do šole in počutja v šoli |
| Moje spričevalo |
| Plusi in minusi šole |
| Odnosi v razredu |
| Razredni dogovor |
| Razredna opozorila |
| Vrednote v mojem razredu |
| Vprašalnik o razredu |
| | |
| |
| Razvoj otrok in mladostnikov
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| Izbrane misli
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
| |
| | |
|
| |
| | |
|
| |
| | |
|
|
|
| © dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007 Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007.
|
|