|
|
|
|
Seznam didaktičnih map za posamezna obdobja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nazaj na prvo stran
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pošlji e-sporočilo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katalog
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naročilnica
|
|
|
|
1. triletje osnovne šole (6-9 let)
Za delo z otroki in učenci v prvem triletju osnovne šole so primerne naslenje didaktične mape:
|
Mi, čuti in čutila |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Raziskovanje čutov in čutil
Spodbujanje razmišljanja o čutih
Spodbujanje razmišljanja o čutilih
Spodbujanje pozornosti na različne dražljaje
|
|
|
|
|
|
|
|
Samozavedanje - 1. triletje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spodbujanje samozavedanja
Spodbujanje pozitivne samopodobe
Spodbujanje pozitivnega samovrednotenja
Spodbujanje razvoja identitete
Spodbujanje razvoja kompetenc na področju zastavljanja in doseganja ciljev
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi in drugi - 1. triletje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aktivnosti in delavnice s področja družinskih in prijateljskih odnosov in dinamike
Spodbujanje razvoja socialnih spretnosti in kompetenc
Spodbujanje pozitivnih vedenjskih vzorcev, uravnavanje neprimernega vedenja
Spodbujanje prosocialnega vedenja, altruizma in empatije
Spodbujanje razvoja vrednot in moralnega presojanja
Spodbujanje sodelovalnega in timskega dela
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi in čustva - 1. triletje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spodbujanje razmišljanja o čustvih
Spodbujanje razmišljanja o občutkih
Spodbujanje razmišljanja o doživljanju, uravnavanju in izražanju čustev
Spodbujanje razvoja čustvene inteligentnosti
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Didaktične mape abc.viz so namenjene spodbujanju razvoja in kompetenc otrok, učencev in mladostnikov na različnih področjih:
VEDENJE
SOCIALNO PODROČJE IN ODNOSI
ČUSTVENO PODROČJE
INTELEKTUALNO / SPOZNAVNO PODROČJE
SAMOVREDNOTENJE, SAMOPODOBA, SAMOZAVEST
MORALNO PRESOJANJE, VREDNOTE IN PROSOCIALNO VEDENJE
ZAZNAVNO PODROČJE
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|