|
|
|
|
Seznam didaktičnih map za posamezna obdobja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nazaj na prvo stran
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pošlji e-sporočilo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katalog
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naročilnica
|
|
|
|
2. triletje osnovne šole (9-12 let)
Za delo z otroki in učenci v drugem triletju osnovne šole so primerne naslenje didaktične mape:
|
Samopodoba, samovrednotenje - 2. triletje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spodbujanje samozavedanja
Spodbujanje pozitivne samopodobe
Spodbujanje pozitivnega samovrednotenja
Spodbujanje razvoja identitete
Spodbujanje razvoja kompetenc na področju zastavljanja in doseganja ciljev
|
|
|
|
|
|
|
|
Učinkovito vedenje - 2. triletje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spodbujanje pozitivnih vedenjskih vzorcev
Uravnavanje neprimernega vedenja
|
|
|
|
|
|
|
|
Občutki in čustva - Modul 1 - 2. triletje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spodbujanje razmišljanja o čustvih
Spodbujanje razmišljanja o občutkih
Spodbujanje razmišljanja o doživljanju, uravnavanju in izražanju čustev
Spodbujanje razvoja čustvene inteligentnosti
|
|
|
|
|
|
|
|
Občutki in čustva - Modul 2 - 2. triletje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spodbujanje razmišljanja o čustvih
Spodbujanje razmišljanja o občutkih
Spodbujanje razmišljanja o doživljanju, uravnavanju in izražanju čustev
Spodbujanje razvoja čustvene inteligentnosti
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi in drugi - Modul 1 - 2. triletje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aktivnosti in delavnice s področja družinskih in prijateljskih odnosov in dinamike
Spodbujanje razvoja socialnih spretnosti in kompetenc
Spodbujanje prosocialnega vedenja
Spodbujanje altruizma in empatije
Spodbujanje razvoja vrednot in moralnega presojanja
Spodbujanje sodelovalnega in timskega dela
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi in drugi - Modul 2 - 2. triletje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aktivnosti in delavnice s področja družinskih in prijateljskih odnosov in dinamike
Spodbujanje razvoja socialnih spretnosti in kompetenc
Spodbujanje prosocialnega vedenja
Spodbujanje altruizma in empatije
Spodbujanje razvoja vrednot in moralnega presojanja
Spodbujanje sodelovalnega in timskega dela
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Didaktične mape abc.viz so namenjene spodbujanju razvoja in kompetenc otrok, učencev in mladostnikov na različnih področjih:
VEDENJE
SOCIALNO PODROČJE IN ODNOSI
ČUSTVENO PODROČJE
INTELEKTUALNO / SPOZNAVNO PODROČJE
SAMOVREDNOTENJE, SAMOPODOBA, SAMOZAVEST
MORALNO PRESOJANJE, VREDNOTE IN PROSOCIALNO VEDENJE
ZAZNAVNO PODROČJE
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|