|
Samopodoba, samovrednotenje, identiteta, cilji - Modul 1 - 3. triletje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spodbujanje samozavedanja
Spodbujanje pozitivne samopodobe
Spodbujanje pozitivnega samovrednotenja
Spodbujanje razvoja identitete
Spodbujanje razvoja kompetenc na področju zastavljanja in uresničevanja ciljev
|
|
|
|
|
|
|
|
Samopodoba, samovrednotenje, identiteta, cilji - Modul 2 - 3. triletje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spodbujanje samozavedanja
Spodbujanje pozitivne samopodobe
Spodbujanje pozitivnega samovrednotenja
Spodbujanje razvoja identitete
Spodbujanje razvoja kompetenc na področju zastavljanja in uresničevanja ciljev
|
|
|
|
|
|
|
|
Učinkovito vedenje - 3. triletje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spodbujanje pozitivnih vedenjskih vzorcev
Uravnavanje neprimernega vedenja
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi in naši odnosi - Modul 1 - 3. triletje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aktivnosti in delavnice s področja družinskih in prijateljskih odnosov in dinamike
Spodbujanje razvoja socialnih spretnosti in kompetenc
Spodbujanje prosocialnega vedenja
Spodbujanje altruizma in empatije
Spodbujanje sodelovalnega in timskega dela
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi in naši odnosi - Modul 2 - 3. triletje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aktivnosti in delavnice s področja družinskih in prijateljskih odnosov in dinamike
Spodbujanje razvoja socialnih spretnosti in kompetenc
Spodbujanje prosocialnega vedenja
Spodbujanje altruizma in empatije
Spodbujanje razvoja vrednot in moralnega presojanja
Spodbujanje sodelovalnega in timskega dela
|
|
|
|
|
|
|
|
Vrednote in moralna načela - 3. triletje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spodbujanje razmišljanja o pomembnih vrednotah
Spodbujanje razvoja moralnega presojanja
|
|
|
|
|
|
|
|
Občutki in čustva - 3. triletje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spodbujanje razmišljanja o čustvih
Spodbujanje razmišljanja o občutkih
Spodbujanje razmišljanja o doživljanju, uravnavanju in izražanju čustev
Spodbujanje razvoja čustvene inteligentnosti
|
|
|
|
|
|
|
|
Misli za razmišljanje - 3. triletje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spodbujanje razmišljanja o pomembnih življenjskih vprašanjih
Spodbujanje razmišljanja o pomembnih etičnih vprašanjih
|
|
|
|
|
|
|