| | |
|
| Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Materiali in članki za ravnatelje in vodje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Več o portalu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
| Nazaj na prvo stran
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| Pošlji e-sporočilo
| |
| | |
| |
Pomen jasne vizije za vrtce, šole in druge vzgojno-izobraževalne organizacije
| Ta del portala zajema večje število člankov o pomenu vizij za vrtce, šole in druge vzgojno-izobraževalne organizacije.
V sodobnem svetu je jasna vizija eden od osnovnih pogojev učinkovitosti in uspešnosti katere koli organizacije (ne le vzgojno-izobraževalne). Jasna skupna vizija, ki si jo delijo zaposleni je eno od ključnih orodij učinkovitega vodenja, konstruktivnega zastavljanja ciljev in njihovega uresničevanja.
|
| Izbrani članki |
|
Vsak vrtec, vsaka šola, vsaka organizacija izpolnjuje nek namen
|
|
O vrednotah, poslanstvu, viziji organizacije je preprosto treba začeti razmišljati
|
|
Ali se splača razmišljati o globljih vprašanjih, ali je bolje sproti gasiti požare?
|
|
Razmišljanje o vrednotah, poslanstvu, viziji vodi k osmišljanju dela
|
|
Ali razprava o vrednotah, poslanstvu in viziji sploh vpliva na učinkovitost organizacije ? 1. del
|
|
Ali razprava o vrednotah, poslanstvu in viziji sploh vpliva na učinkovitost organizacije ? 2. del
|
|
Vrednote, poslanstvo in vizija korenine in kompas organizacije 1. del
|
|
Vrednote, poslanstvo in vizija korenine in kompas organizacije 2. del
|
|
Vrednote, poslanstvo in vizija korenine in kompas organizacije 3. del
|
|
Pomen občutka skupne identitete v vrtcu, šoli, organizaciji
|
|
Na kaj vse vpliva razmišljanje o vrednotah, poslanstvu in viziji
|
|
Kaj je poslanstvo, kaj so vrednote, kaj je vizija? 1. del
|
|
Kaj je poslanstvo, kaj so vrednote, kaj je vizija? 2. del
|
|
Kaj je poslanstvo, kaj so vrednote, kaj je vizija? 3. del
|
|
Pomen vizije za organizacije
|
|
Kaj je vizija
|
|
Zakaj vsak človek potrebujejo vizijo
|
|
Zakaj organizacije potrebujejo vizije? 1. del
|
|
Zakaj organizacije potrebujejo vizije? 2. del
|
|
Zakaj organizacije potrebujejo vizije? 3. del
|
|
Zakaj nekatere organizacije sploh ne razmišljajo o viziji, zakaj si druge z njo ne morejo pomagati, in kako se da preživeti tudi brez nje
|
|
Proces ustvarjanja vizije kot gonilna sila sprememb v organizaciji 1. del
|
|
Proces ustvarjanja vizije kot gonilna sila sprememb v organizaciji 2. del
|
|
Priporočila za uspešno vizijo 1. del
|
|
Priporočila za uspešno vizijo 2. del
|
|
Kdo ustvarja vizijo? 1. del
|
|
Kdo ustvarja vizijo? 2. del
|
| Kaj se zgodi, ko organizacija doseže vizijo? |
| Življenje z vizijo |
| Načrtovanje uresničevanja vizije |
| | |
| |
| Razvoj otrok in mladostnikov
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| Izbrane misli
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
| |
| | |
|
| |
| | |
|
| |
| | |
|
|
|
| © dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007 Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007.
|
|