abc.viz
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
Materiali in članki za ravnatelje in vodje
Več o portalu
Nazaj na prvo stran
Pošlji e-sporočilo



Samoevalvacija, ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti v šoli, vrtcu, ali drugi vzgojno-izobraževalni organizaciji

Ta del portala zajema večje število člankov o samoevalvaciji kot enem od najmočnejših orodij za ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti v šolah, vrtcih in drugih vzgojno-izobraževalnih organizacijah.

Izbrani članki

Vsak vrtec, vsaka šola, vsaka organizacija izpolnjuje nek namen

Danes ni lahko razmišljati o organizacijah

Peter Senge in njegova kritika sodobnega šolskega sistema

Kaj je samoevalvacija?

Samoevalvacija – notranji pristop k ugotavljanju in zagotavljanju kakovosti

Kakšna je dobra samoevalvacija?

Vrste samoevalvacije

Samoevalvacija na osnovi lastnih vprašanj – ali samoevalvacija na podlagi vnaprej določenih (zunanjih) kazalnikov kakovosti?

Koristi samoevalvacije

Koliko časa traja samoevalvacija?

Pasti samoevalvacije

“Recept za uspešno samoevalvacijo”

Skupne značilnosti odličnih vzgojno-izobraževalnih organizacij

Glavni nameni samoevalvacije

Samoevalvacija in »uporabniki«

Področja kakovosti v vzgoji in izobraževanju

Kako samoevalvacija vzgojno–izobraževalne organizacije izpolnjuje svoj namen?

Ustrezna klima za izvedbo samoevalvacije

Rokovanje s podatki v samoevalvciji in njihovo predstavljanje

Osnovna vprašanja samoevalvacije

Faze samoevalvacijskega procesa 1

Faze samoevalvacijskega procesa 2

Kdo izvaja samoevalvacijo?

Kdo sodeluje pri samoevalvaciji?

Vloga otrok/učencev/dijakov pri samoevalvaciji

Vsebinska področja samoevalvacije

Vsebinska področja samoevalvacije - splošni podatki o organizaciji

Vsebinska področja samoevalvacije - cilji in nameni

Vsebinska področja samoevalvacije - cilji in nameni organizacije, vzgojno–izobraževalne dejavnosti in vodenje

Vsebinska področja samoevalvacije - rezultati

Vsebinska področja samoevalvacije - proces na nivoju skupin (razredov)

Vsebinska področja samoevalvacije - proces na nivoju celotne organizacije (vrtca, šole ...)

Vsebinska področja samoevalvacije – organizacija in okolje

Posebnosti samoevalvacije v vrtcih

Nekateri kriteriji za ocenjevanje kakovosti vrtcev – programi za dojenčke in malčke do 3. leta starosti

Nekateri kriteriji za ocenjevanje kakovosti vrtcev – programi za starejše predšolske otroke do vstopa v šolo

Poročilo o samoevalvaciji

Razvoj otrok in mladostnikov
Izbrane misli
Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
© dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007

Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007.