| | |
|
| Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za vzgojitelje in učitelje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Materiali, viri, pripomočki, delavnice, vprašalniki in ideje za svetovalne delavce
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Materiali in članki za ravnatelje in vodje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Več o portalu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
| Nazaj na prvo stran
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| Pošlji e-sporočilo
| |
| | |
| |
Pomen razprave o poslanstvu, vrednotah, viziji za šole, vrtce, organizacije
| Ta del portala zajema večje število člankov o pomenu poglobljene in široke razprave o poslanstvu, vrednotah, viziji in drugih temeljnih vprašanjih delovanja šole, vrtca, ali druge vzgojno-izobraževalne organizacije. |
| Izbrani članki |
|
Vsak vrtec, vsaka šola, vsaka organizacija izpolnjuje nek namen
|
|
Danes ni lahko razmišljati o organizacijah
|
|
O vrednotah, poslanstvu, viziji organizacije je preprosto treba začeti razmišljati
|
|
Ali se splača razmišljati o globljih vprašanjih, ali je bolje sproti gasiti požare?
|
|
Razmišljanje o vrednotah, poslanstvu, viziji vodi k osmišljanju dela
|
|
Ali razprava o vrednotah, poslanstvu in viziji sploh vpliva na učinkovitost organizacije ? 1. del
|
|
Ali razprava o vrednotah, poslanstvu in viziji sploh vpliva na učinkovitost organizacije ? 2. del
|
|
Vrednote, poslanstvo in vizija korenine in kompas organizacije 1. del
|
|
Vrednote, poslanstvo in vizija korenine in kompas organizacije 2. del
|
|
Vrednote, poslanstvo in vizija korenine in kompas organizacije 3. del
|
|
Peter Senge in njegova kritika sodobnega šolskega sistema
|
|
Pomen občutka skupne identitete v vrtcu, šoli, organizaciji
|
|
Na kaj vse vpliva razmišljanje o vrednotah, poslanstvu in viziji
|
|
Kaj je poslanstvo, kaj so vrednote, kaj je vizija? 1. del
|
|
Kaj je poslanstvo, kaj so vrednote, kaj je vizija? 2. del
|
|
Kaj je poslanstvo, kaj so vrednote, kaj je vizija? 3. del
|
|
Kaj je poslanstvo, kaj so vrednote, kaj je vizija - drugi sorodni in podobni pojmi 1. del
|
|
Kaj je poslanstvo, kaj so vrednote, kaj je vizija - drugi sorodni in podobni pojmi 2. del
|
|
Kdo naj bo vključen v razpravo o vrednotah, poslanstvu in viziji in kdo naj jo vodi? 1. del
|
|
Kdo naj bo vključen v razpravo o vrednotah, poslanstvu in viziji in kdo naj jo vodi? 2. del
|
|
Ovire, ki lahko zavirajo ustvarjanje vizije in razpravljanje o vrednotah ter poslanstvu 1. del
|
|
Ovire, ki lahko zavirajo ustvarjanje vizije in razpravljanje o vrednotah ter poslanstvu 2. del
|
|
Ovire, ki lahko zavirajo ustvarjanje vizije in razpravljanje o vrednotah ter poslanstvu 3. del
|
|
Ovire, ki lahko zavirajo ustvarjanje vizije in razpravljanje o vrednotah ter poslanstvu 4. del
|
|
Zakaj je vrednote, poslanstvo in vizijo organizacije smiselno zapisati? 1. del
|
|
Zakaj je vrednote, poslanstvo in vizijo organizacije smiselno zapisati? 2. del
|
|
Zakaj je vrednote, poslanstvo in vizijo organizacije smiselno zapisati? 3. del
|
|
Najpogostejše pomanjkljivosti pisnih izjav o poslanstvu, vrednotah in viziji 1. del
|
|
Najpogostejše pomanjkljivosti pisnih izjav o poslanstvu, vrednotah in viziji 2. del
|
|
Zakaj tudi še tako dobro načrtovana razprava lahko zgreši svoj namen? 1. del
|
|
Zakaj tudi še tako dobro načrtovana razprava lahko zgreši svoj namen? 2. del
|
|
Zakaj tudi še tako dobro načrtovana razprava lahko zgreši svoj namen? 3. del
|
|
Poslanstvo, vrednote in vizija kot ključni elementi strateškega načrtovanja v vrtcu, šoli, organizaciji 1. del
|
|
Poslanstvo, vrednote in vizija kot ključni elementi strateškega načrtovanja v vrtcu, šoli, organizaciji 2. del
|
|
Poslanstvo, vrednote in vizija kot ključni elementi strateškega načrtovanja v vrtcu, šoli, organizaciji 3. del
|
|
Poslanstvo, vrednote in vizija kot ključni elementi strateškega načrtovanja v vrtcu, šoli, organizaciji 4. del
|
|
Kdaj je primeren (pravi) čas za začetek razprave o vrednotah, poslanstvu in viziji? 1. del
|
|
Kdaj je primeren (pravi) čas za začetek razprave o vrednotah, poslanstvu in viziji? 2. del
|
| | |
| |
| Razvoj otrok in mladostnikov
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| Izbrane misli
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| Sporočila otrok in mladostnikov odraslim
| |
| | |
|
| |
| | |
|
| |
| | |
|
|
|
| © dr. Kristijan Musek Lešnik in Inštitut za psihologijo osebnosti, 2007 Članki, viri, pripomočki, vprašalniki in drugi materiali objavljeni na spletni strani so nastali v letih 1999 do 2007.
|
|